۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۷۲۴۵۳۲
سردار نقدی عنوان کرد؛

ریشه ای ترین جهاد، امیدآفرینی است/ دروغ پراکنی، حربه دشمن علیه کشور

ریشه ای ترین جهاد، امیدآفرینی است/ دروغ پراکنی، حربه دشمن علیه کشور
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، ریشه ای ترین جهاد در زمان حاضر را امید به آینده و امیدآفرینی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران عصر امروز در یادواره شهدای رسانه کشور و مازندران در ساری با اشاره به این که هم اکنون در یک جنگ تمام عیار رسانه ای قرار داریم، گفت: در این چنین شرایطی هوشیاری اصحاب رسانه برای مقابله با توطئه دشمنان و برون رفت از این گستاخی های دشمنان ضروری است.

وی با اشاره به این که همه دشمنی های معاندان با ملت ایران در ادوار گذشته به تقویت قدرت دفاعی و مهار گستاخی های آنها تبدیل شده است، افزود: امروز ایران اسلامی به یک کشور قدرتمند تبدیل شده و جز معدود کشورهایی هستیم که جاسوسان آمریکایی و اسرائیلی را با اقتدار به دام می اندازیم.

سردار نقدی با بیان این که اقتدار اطلاعاتی و امنیتی کشورمان در طول سال های اخیر همواره نشان داده شده است، گفت: در هشت سال دفاع مقدس همه قدرت های دنیا برای حمایت از صدام به میدان آمدند، اما ملت بسیجی کشورمان با دستان خالی توانستند جنگ را سرافرازانه به پیروزی برسانند.

وی، جمهوری اسلامی را کشوری قدرتمند در جهان و منطقه معرفی کرد و با بیان این که به اذعان جهانیان ایران هفتمین یا هشتمین قدرت نظامی جهان است، ادامه داد: علیرغم این که زیرساخت های دشمنان را در منطقه نابودی کردیم، اما آنها جرأت کوچکترین نگاه چپ به ما را ندارند و این محصول اقتدار کشورمان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به این که تلاش گسترده آمریکایی ها در جنگ اقتصادی علیه کشورمان شکست خورده است، افزود: امروز با تلاش ها و مجاهدت هایی که در داخل صورت می گیرد تولید داخلی رونق گرفته و بزرگترین پالایشگاه غرب آسیا و واحدهای تولیدی بزرگ در کشور ایجاد شد.

سردار نقدی با اشاره به شکست های متعدد دشمنان در عرصه های مختلف علیه کشورمان، گفت: امروز دشمن به جنگ رسانه، تبلیغ و دروغ علیه ایران اسلامی دلبسته است و در چنین شرایطی رسانه ها وظیفه دارند با همه توان و اقتدار در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

وی با بیان این که آمریکا زمانی که اقتداری نظامی داشت نتوانست در برابر ایران اسلامی تاب بیاورد، تصریح کرد: امروز تنها امید آنها برای شکست مردم ما دروغ پراکنی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با تأکید بر این که ریشه ای ترین جهاد در زمان حاضر امید به آینده و امیدآفرینی است، خاطرنشان کرد: امروز همه وظیفه داریم نهال امید را در جامعه پرورش دهیم تا با این اقدامات توطئه های گسترده دشمنان علیه ایران اسلامی را خنثی کنیم.

سردار نقدی با بیان این که دشمنان با 300 شبکه فارسی زبان مشغول دروغ پراکنی علیه ملت ایران است، ادامه داد: دشمنان با تبلیغات دروغین و فعالیت شبانه روزی رسانه ای تلاش می کنند که مردم را علیه حاکمیت قرار دهند و با فریب دادن جامعه به دنبال ایجاد آشوب در کشور هستند.

وی با اشاره به این که دشمنان امروز ملت ایران عامل جنایت های بزرگی در جهان هستند، افزود: آنها در حالی برای فوت یک دختر در کشورمان نگران هستند که خود عامل کشتار هزار نفر انسان بیگناه در منطقه و سایر نقاط جهان هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان این که امروز دشمنان ملت ایران به اقتدار نظامی و پیشرفت هایی که در عرصه های مختلف به آن دست یافتیم اذعان دارد، ادامه داد: همه این پیشرفت ها در سایه فشار و تحریم ملت ایران به دست آمده است.

سردار نقدی، ارائه آمار دروغین در خصوص ارسال سلاح به روسیه به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های پیشرفته موشک و پهپاد را دروغ دیگر دشمنان علیه کشورمان عنوان کرد و گفت: در فضای مجازی نیز که دشمنان مدیریت می کنند، محتواهای تولیدی هم در اختیار دشمنان است و باید هوشیار باشیم.

وی با تأکید براین که باید به سمت شبکه ملی اطلاعات برویم، افزود: باید روایت نخست از سوی ما بیان شود و اجازه ندهیم دشمن برای مردم ما روایت گری کند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات