۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۷۲۴۵۴۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

هدف دشمن قرار دادن مردم در مقابل نظام است

هدف دشمن قرار دادن مردم در مقابل نظام است
حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به توطئه دشمن در اغتشاشات و اینکه مردم را در مقابل نظام قرار دهد، گفت: مشکل آمریکا پیشرفت ایران است و اما در این توطئه های اخیر ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی، ظهر امروز، در خطبه های نماز جمعه اسین هفته با گرامیداشت هفته بسیج گفت: هفته بسیج یادگار امام بزرگوار است و باید از عمر چندین ساله آن حفاظت و حراست کرد.

ضرورت پاسداری از دستاوردهای بسیج

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه بسیج با شکل گیری از آحاد مردم در اقصی نقاط کشور برای کمک دهی و ایجاد نظم و آرامش و امنیت و اقتدار ایران ۴۳ سال پای کار و در کنار مردم بوده است، افزود: همه می دانیم که انقلاب اسلامی به دست بسیجیان فداکار پایه گذاری شد و باید با تمام قوا از دستاورد آن پاسداری کرد.

وی در ادامه روز پرستار را گرامی داشت و عنوان کرد: مجاهدت های حضرت زینب(س) در جنگ تبلیغاتی دشمن را شکست داد.

شهید مدرس الگویی برای نمایندگان مجلس است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به روز مجلس ادامه داد: شخصیت انسان به فکر و اندیشه و عمل است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اگر دنبال چیزی غیر از نفع مردم نباشند ارتقای کشور بهتر انجام خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: نمایندگان مجلس در عمل و راه و روش از روحانی مجاهد شهید مدرس پیروی کنند و زندگی ایشان سراسر الگو است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اغتشاشات اخیر و حمایت آمریکا از اغتشاشگران گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب دشمن امید بسته که با فعالیت های اینترنتی و مزدورپروری مردم را در مقابل نظام اسلامی قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه دشمن چشم دیدن پیشرفت و اقتدار نظام را ندارد، عنوان کرد: مشکل شیطان بزرگ این است که نمی خواهد کشور اسلامی ایران پیشرفت کند تا الگوی دیگر کشورها باشد.

وی بیان کرد: در ۲ ماه اخیر رویدادهایی مشاهده کردیم که حکایت از رویکردی ارتجاعی و بازیگرانی مرتجع است و باید مراقب باشیم به عقب برنگردیم و برای پیشرفت کشور در همه جهات تلاش کنیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات