۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۷۲۴۴۸۶
عضو شورای عالی حوزه خراسان:

بهترین راه برون‌رفت از مشکلات اخیر گفت‌وگو با جوانان است

بهترین راه برون‌رفت از مشکلات اخیر گفت‌وگو با جوانان است
حجت‌الاسلام نظافت یزدی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: گفت وگو با جوانان بهترین راه برون‌رفت از مشکلات اخیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدجواد نظافت یزدی، عضو شورای عالی حوزه خراسان، امروز در نشست بصیرتی طلاب و روحانیان خراسان شمالی، اظهار داشت: برای غلبه به مکر و حیله دشمنان در رابطه با جوانان بهترین راه‌حل گفت‌وگوی صمیمانه با آن‌ها است.

وی افزود: دشمن از مشکلات فعلی کشور سوءاستفاده کرده و با استفاده از رسانه‌های جعلی خود ذهن جوانان ما را به اسارت و انحراف می‌کشاند.

حجت‌الاسلام نظافت یزدی اضافه کرد: البته در کشور مشکلاتی هم وجود دارد که نباید نادیده گرفت و باید مسؤولان برای رفع آن تلاش کنند و بدین‌وسیله حسن نیت خود را به مردم جامعه و به‌ویژه جوانان نشان دهند.

وی ادامه داد: راه‌حل برون‌رفت از مشکلات اخیر کشور کار جهادی و گفت‌وگوی صمیمانه با مردم با استفاده از بینش روشنگری است که اگر روشنگری نباشد هیچ تلاش و گفت‌وگویی به نتیجه نمی‌رسد.

حجت‌الاسلام نظافت یزدی تصریح کرد: مردم حق‌دارند که به نواقص و کمبودها اعتراض به‌جا و سنجیده کنند و باید با استفاده از روشنگری مسیر درست را به آن‌ها نشان داد تا خدشه‌ای به‌نظام اسلامی و مملکت وارد نشود.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله کنونی به نظر می‌رسد سوءتفاهمانی برای مردم به وجود آمده است که باید رفع شود زیرا باوجود سوءتفاهم این ماجراها حل نمی‌شود البته شاید ما بتوانیم صورت‌مسئله را حل کنیم اما خود مسئله همچنان باقی می‌ماند.

حجت‌الاسلام نظافت یزدی اظهار داشت: نه‌تنها روحانیان، بلکه باید تمام بسیجیان و دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی با صبوری به میدان آمده و نهضت ارتباط سازنده راه بیندازند تا بدین‌وسیله سوءتفاهمات رفع شود.

وی افزود: البته روحانیان هم مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را درک و همانند مقام معظم رهبری به بسیاری از اتفاقات اعتراض دارند لذا لازم است مدیران به فکر راه‌حل و چاره برای بهتر شدن وضعیت باشند.

عضو شورای عالی حوزه خراسان گفت: مدیران و مسؤولان باید وجدان کاری داشته و به فکر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشند و خود را مدیون خداوند متعال و مردم نکنند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات