۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۷۲۴۵۸۸
جانشین فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان خبر داد؛

اعزام هزار و ۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم لرستان

اعزام هزار و ۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم لرستان
سوری از اعزام هزار و ۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم لرستان خبر داد و گفت: فعالیت جهادگران، نمونه بارز مردم سالاری دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، مجید سوری، ظهر امروز در همایش بزرگ حماسه و نمایش اقتدار بسیج که در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به حضور بسیج در عرصه های مختلف جامعه و خدمت به مردم گفت: بسیج راهبردها را از مقام معظم رهبری دریافت و اجرایی می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: هفته گذشته یک هزار و ۲۷۵ برنامه با محوریت بسیج در لرستان اجرا شده است.

وی با اشاره به فعالیت بسیج در مناطق محروم عنوان کرد: در عرصه محرومیت زدایی، خدمات به محرومان و حوزه فرهنگی و اجتماعی، برنامه های متنوعی اجرا شد و سپاه لرستان در این راستا اقدامات خوبی را به سرانجام رساند.

سوری مردمی کردن اقدامات نظام را از دیگر وظایف جهادگران خواند و  گفت: فعالیت جهادگران، نمونه بارز مردم سالاری دینی است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مردم در مناطق مختلف، با حضور بسیج بررسی و شناسایی می شود، عنوان کرد: نیروهای بسیج در قالب یک هزار و 200 گروه جهادی در مناطق محروم در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

سوی با بیان اینکه جهاد تبیین در مقابل تحریف دشمنان ضروری است، گفت: با بصیرت مردم و حضور مردم و نیروهای نظامی و بسیج فتنه ۲ ماه اخیر با ناکام ماند.

وی با اشاره به حضور جهادگران به برکت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها گفت: مردم داری و مردم یاری به واسطه اقدامات جهادگرایانه رقم خواهد خورد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات