۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۷۲۴۵۹۰
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ماندگاری:

تا زمانی که فرایند انقلاب را در یک تابلو نبینیم، تکلیف خود را متوجه نمی‌شویم

تا زمانی که فرایند انقلاب را در یک تابلو نبینیم، تکلیف خود را متوجه نمی‌شویم
تمام استاد ماندگاری گفت: افرادی که می‌خواهند با امید و انگیزه در ادامه مسیر انقلاب فعالیتی داشته باشند باید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بازدید کنند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدمهدی ماندگاری، عضو هیئت‌امنای بنیاد هدایت، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز تمام داشته‌ها، نقاط آسیب‌زا و مأموریت‌‌های انقلاب اسلامی را بیان می‌کند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه یکی از زیباترین نمایشگاه‌هایی است که مختصر، گویا و در مسیر جهاد تبیین 5 مرحله انقلاب اسلامی را به بیان مقام معظم رهبری را به تصویر کشیده است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ماندگاری، ضمن دعوت از طلاب، ائمه جماعات، اساتید حوزه و دلسوزان انقلاب برای بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، مطرح کرد: تا زمانی که تمام فرایند انقلاب را در یک تابلو نبینیم تکلیف خود را متوجه نمی‌شویم و مجموعه بنیاد هدایت این تابلو را در قالب نمایشگاه مسجد جامعه پرداز راه‌اندازی کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام افرادی که می‌خواهند با امید و انگیزه در ادامه مسیر انقلاب فعالیتی داشته باشند باید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بازدید کنند.

ارسال نظرات