۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۷۲۴۶۳۵
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان اعلام کرد؛

فراخوان جذب مبلغ فضای مجازی استان لرستان

فراخوان جذب مبلغ فضای مجازی استان لرستان
حجت الاسلام ولی پور گفت: از بین طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران حوزه علمیه لرستان مبلغ فضای مجازی جذب می شود.

حجت الاسلام محمد ولی پور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: در راستای گسترش و تقویت برنامه های تبلیغی و بهره مندی از فرصت فضای مجازی برای ترویج و تبیین ارزش ها بین نسل امروز، حوزه علمیه لرستان مبلغ جهت فعالیت در فضای مجازی جذب می کند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان افزود: شرایط جذب مبلغ برای فعالیت در فضای مجازی را طلاب سطح یک به شرط اشتغال به دروس سطح 2، قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه، بومی استان لرستان است.

وی عنوان کرد: محوریت فعالیت طلاب مبلغ در فضای مجازی، رصد و پایش فضای مجازی، تولید محتوای خام ویژه محیط اینترنتی، پاسخ به سؤالات و شبهات، مقاله اینترنتی، متن کوتاه  است.

حجت الاسلام ولی پور تولید محصولات چند رسانه ای با محوریت گرافیک، ویدئو و صوت را از دیگر فعالیت طلاب مبلغ در فضای مجازی عنوان کرد.

وی بیان کرد: طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران استان لرستان که تمایل به فعالیت تبلیغی و فرهنگی در فضای مجازی دارند، می توانند با توجه به مهارت ها و تخصص های فوق درخواست خود را جهت همکاری با معاونت تبلیغ حوزه علمیه  از طریق لینکhttps://eitaa.com/tabligh_lorestan/2767 ثبت نمایند.

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به توطئه دشمن و راه اندازی جنگ نرم عنوان کرد: فعالیت مبلغان در فضای مجازی امری ضروری برای تبدیل تهدیدها به فرصت است.

وی خاطرنشان کرد: با گسترش و تقویت برنامه های فرهنگی تبلیغی به ویژه در فضای مجازی باید تلاش کرد که ارزش ها نهادینه و جلوی هجمه های  فرهنگی دشمن گرفته شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات