۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۷۲۴۶۴۶
دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:

ورزش، شیوه ای مؤثر در توسعه و ترویج فرهنگ امر به معروف است

ورزش، شیوه ای مؤثر در توسعه و ترویج فرهنگ امر به معروف است
حجت الاسلام مهدوی نیا امر به ورزش را امر به معروف خواند و گفت: ورزش، شیوه ای مؤثر در توسعه و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، ظهرامروز در دیدار با دبیران اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم آباد، گفت: امر به ورزش، امر به معروف است.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با بیان اینکه از مناسب ترین شیوه های توسعه و تبلیغ فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، ورزش است، افزود: جامعه ورزش و جوانان ظرفیتی مناسب جهت گفتمان سازی فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر هستند.

وی تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در اداره کل ورزش و جوانان استان و دیگر شهرستان ها را ضروری خواند و گفت: شورای امربه معروف و نهی از منکر اداره کل ورزش و جوانان می تواند معروفات و منکرات در آن عرصه را شناسایی و به ستاد استان معرفی کند.

حجت الاسلام مهدوی نیا عنوان کرد: این اقدام شورای امربه معروف و نهی از منکر در اداره کل ورزش و جوانان امری مهم در جهت گسترش معروفات و کاهش منکرات ورزشی است.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان پیشگیری از آسیب های اجتماعی جامعه ورزشی با همکاری گروه های مطالبه گر تخصصی در عرصه ورزش را از دیگر ثمرات تشکیل این شورا در اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات