۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۷۲۴۶۴۷

آغاز پنجاه و دومین دوره جشنواره فیلم رشد از ۷ آذرماه

آغاز پنجاه و دومین دوره جشنواره فیلم رشد از ۷ آذرماه
مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم رشد فردا برگزار و اعضای هیأت داوران و دیگر بخش‌های جشنواره در آن مشخص می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، صادق یزدانی، دبیر پنجاه و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد با بیان این که افتتاحیه این دوره پیش از ظهر دوشنبه هفتم آذرماه در مدرسه دارالفنون برگزار خواهد شد، اظهار کرد: قرار است در این مراسم زنگ آغاز جشنواره به دست مسئولان عالی وزارت آموزش و پرورش به صدا درآید.

وی ادامه داد: معرفی اعضای هیأت داوران ، سخنرانی رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره و سخنرانی وزیر محترم آموزش و پرورش از جمله برنامه‌های افتتاحیه خواهد بود.

دبیر پنجاه و دومین دوره جشنواره فیلم رشد درباره تمایزهای این دوره با دوره‌های پیشین عنوان کرد: امسال دو بخش «فیلمنامه» و «وب‌سری» برای حمایت از فیلمنامه‌های آموزشی و آثار دنباله‌دار آموزشی که در بستر اینترنت منتشر می‌شود، به وجود آمده است.

یزدانی به ارسال سه هزار و 460 فیلم به دبیرخانه جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: هیأت‌های انتخاب، آثار برتر ارسالی را برگزیده‌اند و برنامه اکران این آثار در حال تدوین است.

پنجاه ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد از هفتم تا سیزدهم آذرماه در مجتمع فرهنگی سینما فلسطین برگزار خواهد شد. اطلاع‌رسانی خبرها و رویدادهای مربوط به این دوره جشنواره در پایگاه اینترنتی به نشانی eff.roshd.ir صورت خواهد گرفت.

ارسال نظرات