۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۷۲۴۶۶۰

حمله سایبری گسترده به سایت‌ها و سیستم قطارهای رژیم صهیونیستی

حمله سایبری گسترده به سایت‌ها و سیستم قطارهای رژیم صهیونیستی
حمله سایبری به سایت‌ها در سرزمین‌های اشغالی باعث هک شدن آن‌ها و همچنین اختلال بی‌سابقه و نامعلوم در سیستم قطار‌های صهیونیستی شده است.

منابع خبری صهیونیستی از حمله سایبری گروه «جادوی سیاه» (Black Magic) به پایگاه‌های اینترنتی در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند و اعلام کردند که صفحات اصلی این سایت‌ها براثر حمله هکرها از دسترس خارج شده است.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی شهاب، این درحالی است که رسانه‌های صهیونیستی از اختلال بی‌سابقه و نامعلوم در سیستم قطار‌های صهیونیستی خبر دادند.

کانال عبری کان اعلام کرد حرکت قطار‌ها در اسرائیل در ساعات آینده به دلیل نقص غیرمعمول در سیستم رایانه مرکزی فعالیت نخواهد کرد و حرکت تمام قطار‌ها دستکم تا اطلاع ثانوی به تعلیق در آمده است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز اعلام کرده است که اطلاعات هویتی ۵ هزار صهیونیست ازجمله مشخصات کامل آن‌ها، آدرس و کارت‌های هویتی آنان منتشر شده است.

پیش از این نیز هک شدن دوربین‌های نظارتی محل انفجار‌های شهر اشغالی قدس، ضربه دردناک دیگری به سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی، وارد کرده است.

این در حالی است که گروه هکری موسوم به عصای موسی تصاویری را از این عملیات‌ها و انفجار‌ها منتشر کرد و همه اطلاعاتی را که تل آویو می‌خواست مخفی نگه دارد تا به عاملان این عملیات‌ها دست یابد، فاش کرد.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات