۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۷۲۴۸۸۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ایستادگی مردم پای نظام و آرمان های انقلاب سبب شکست فتنه اخیر شد

ایستادگی مردم پای نظام و آرمان های انقلاب سبب شکست فتنه اخیر شد
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به توطئه های دشمن در اغتشاشات اخیر، گفت: همراهی و ایستادگی مردم پای نظام و آرمان های انقلاب سبب شکست این فتنه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، شب گذشته در جلسه اخلاق ویژه فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ و تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی با تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب(س) اظهارداشت: حضرت زینب(س) یادگار کربلا و پیام آور مصیبت عظیم عاشورا است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: حضرت زینب(س) با شجاعت و استقامت الگویی برای پیروان مکتب اهل بیت(ع) و با جانفشانی در صحرای کربلا نمونه ای بی نظیر برای پرستاران تبدیل شد.

وی در ادامه به خصوصیات بارز فرماندهان نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی در جهاد خودکفایی و بالا بردن قدرت بازدارندگی در مقابل دشمن بسیار موفق است .

ایمان به خدا و ثابت قدم بودن از ویژگی های فرماندهان نیروهای مسلح است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان داشت: ایمان به خدا، ثابت قدم بودن، داشتن علم و قدرت و صداقت و راستی دربرخورد فرماندهان با کارکنان تحت امر آنها اثرگذار است.

وی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر و تلاش دشمن برای ضربه زدن به اصل نظام خاطرنشان کرد: توطئه های دشمن در سایه بصیرت مردم نقش بر آب شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی همواره پای انقلاب و آرمان های آن ایستاده اند و فریب توطئه های دشمن را نخواهند خورد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات