۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۷۲۰۹۲۲
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

حضور جوانان در عرصه های مختلف نشان از پایبندی آنان به ارزش های اسلامی است

حضور جوانان در عرصه های مختلف نشان از پایبندی آنان به ارزش های اسلامی است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه نیروهای مسلح تامین کننده امنیت کشور هستند، گفت: حضور جوانان در عرصه های مختلف نشان از پایبندی آنان به ارزش های اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی،  در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت کشور است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه تمام ابعاد زندگی وابسته به امنیت است، افزود: امنیت زیرساخت زندگی است.

وی در ادامه اظهارداشت: نیروهای مسلح تامین کننده امنیت کشور هستند و حمایت از نیروی انتظامی، ارتش و سپاه، حمایت از امنیت کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآور شد: تقدیم ۵۰۰ شهید نیروی انتظامی گواه پیشتازی این نیروی نظامی در دفاع از امنیت کشور است.

وی در ادامه به شهادت سردار همدانی اشاره کرد و افزود: سردار همدانی در کنار سردار سلیمانی در مقابل زورگویان جهانی ایستاده و نقشه و توطئه آنان را نقش بر آب کردند.

حضور جوانان در عرصه های مختلف نشان از پایبندی آنان به ارزش های اسلامی است

حجت السلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه نظام سلطه می‌خواهد چنین القا کند که جوانان از ارزش‌های دینی فاصله گرفته‌اند، تصریح کرد: حضور جوانان در عرصه‌های مختلف حاکی از حرکت و جنب و جوش جوانان و پایبندی آنان به ارزش‌های دینی است.

وی با اشاره به توطئه دشمن در راه اندازی اغتشاشات اخیر گفت: کسانی که در حوادث اخیر به هر روشی در راستای دشمن گام برداشتند باید کار خود را جبران کنند.

نماینده ولی فقیه درلرستان عنوان کرد: در رابطه با فوت دختر جوان ایرانی شاهد واکنش‌هایی بودیم و آمریکا، اسرائیل، گروه‌های تجزیه‌طلب و منافقین مردم را به آشوب دعوت کردند و جای بسی تاسف است که گاها شاهد بیانیه‌های دوپهلو هستیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات