۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۷۲۵۰۶۶
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم استفاده از آثار شهید مطهری در پایگاه‌های بسیج

لزوم استفاده از آثار شهید مطهری در پایگاه‌های بسیج
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم استفاده از آثار شهید مطهری در پایگاه‌های بسیج تأکید کرد و گفت: آثار شهید مطهری بصیرت افزایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در جمع اعضاء شورای پایگاه بسیج و کانون مسجد پنج تن فین گفت: جوانان عضو بسیج و کانون‌های فرهنگی نسبت به کامل کردن اعتقادات، اخلاقیات و احکام خود اهتمام داشته باشند.

وی به لزوم استفاده از آثار شهید مطهری در پایگاه‌های مقاومت بسیج تأکید کرد و افزود: آثار شهید مطهری و بصیرت افزایی می‌کند و به نود درصد از شبهات پاسخ می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین با اشاره به اجرای طرح ولایت در کاشان با استفاده از ۱۰ عنوان کتاب از آثار آیت الله مصباح افزود: استفاده از آثار آیت الله مصباح و اجرای طرح ولایت باید منظم و استمرار داشته باشد.

وی همچنین با بیان اینکه قرآن و تفسیر قرآن می‌تواند سیر و توالی منظم برای ما ایجاد کند، اظهار داشت: تلاوت روزانه یک صفحه از قرآن به همراه ترجمه آن در صبحگاه مدارس طی سه سال یک دوره کامل قرآن تلاوت و تفسیر آن برای دانش آموزان بیان سبب ایجاد سیر عملی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم توجه به احکام شرعی تأکید کرد و افزود: حلال و حرام به اندازه‌ای مهم است که امیرمومنان(ع) در کسب کار و تجارت، احکام را مقدم بر تجارت می‌دانست.

نماینده ولی فقیه در کاشان سیر مطالعاتی در مسائل فرهنگی را نتیجه بخش و همراه با دستاورد دانست و گفت: فعالیت‌های فرهنگی باید بیشترین دستاورد را داشته باشد تا نتیجه بخش باشد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات