۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۷۲۵۱۸۹
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی مطرح کرد؛

سکوت برخی خواص در فتنه اخیر/ مردم با بصیرت خوش درخشیدند

سکوت برخی خواص در فتنه اخیر/ مردم با بصیرت خوش درخشیدند
امام جمعه ساری با اشاره به این که در فتنه اخیر شاهد سکوت برخی خواص هستیم، گفت:‌ مردم همانند گذشته خوش درخشیدند و با بصیرت صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در نشست اخلاقی مرکز تخصصی نورالزهرا(س) و مدرسه علمیه الزهرا(س) ساری با محوریت مراسم چهلمین روز شهادت طلبه جوان «آرمان علی وردی» با اشاره به این که خداوند متعال دو عاقبت مهم شامل فوز عظیم و خِزی عظیم را برای انسان در قرآن کریم مطرح کرده است، گفت: بنابر منابع دینی شهادت فوز عظیم است و حضرت علی(ع) در همه جنگ ها مجاهد نخست بودند و زمانی که شمشیر به سر مبارک شان اصابت می کند فرمودند: «فزت و ربّ الکعبه».

وی با اشاره به این که مطابق آیه ۱۳ سوره توبه، خِزی عظیم از آن کسانی می شود که در جبهه مقابل با اسلام و مسلمین قرار می گیرند، افزود: برای رسیدن به فوز عظیم باید مراقبت، تدبیر و پیش بینی مورد توجه انسان ها باشد.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: طلبه شهید آرمان علی وردی که برای حفظ امنیت جامعه جان شیرین خود را تقدیم اسلام کرد به فوز عظیم رسید.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که هر فتنه که استکبار در کشور رقم می زند ریزش هایی دارد، تصریح کرد: برخی از آشوبگران از فریب خوردگان هستند و امیدواریم این قشر در مسیر حق و حقانیت قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که در فتنه اخیر شاهد سکوت برخی خواص هستیم، ادامه داد:‌ مردم همانند همیشه خوش درخشیدند و با بصیرت صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

امام جمعه ساری با بیان این که به لطف خداوند متعال و هدایت های داهیانه رهبری و پشتیبانی ملت شریف ایران اسلامی ما از گردنه فتنه عبور خواهیم کرد، بیان داشت: اما روسیاهی برای برخی از افراد باقی خواهد ماند و امید است اگر شهید نشدیم لااقل نسبت به حوادث اخیر بی تفاوت نباشیم./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات