۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۷۲۵۳۳۴
حجت‌الاسلام نگارش مطرح کرد؛

رونمایی از کتاب «تبیین نظریه مقاومت مبتنی بر اندیشه امامین انقلاب»

رونمایی از کتاب «تبیین نظریه مقاومت مبتنی بر اندیشه امامین انقلاب»
رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) گفت: در هفته پژوهش کتاب «تبیین نظریه مقاومت مبتنی بر اندیشه امامین انقلاب اسلامی» رونمایی خواهد شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حمید نگارش رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته پژوهش و فناوری که در سالن جلسات پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) برگزار شد، خاطرنشان کرد: در هفته پژوهش کتاب «تبیین نظریه مقاومت مبتنی بر اندیشه امامین انقلاب اسلامی» توسط یکی از شخصیت‌های برجسته کشوری رونمایی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این پژوهشگاه یکی از پژوهشگا‌های رسمی وزارت علوم مشغول به فعالیت است و با چاپ ۳ هزار اثر از بزرگ ترین پژوهشگاه های علوم اسلامی به شمار می رود و تا به حال این پژوهشگاه آثار بسیار خوبی تولید کرده است که بیشتر این آثار چندین بار تجدید چاپ و منتشر شده‌اند.

حجت الاسلام نگارش خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت های دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران یکی از فعالیت های بزرگ ما در این پژوهشگاه این است که سعی شده تا در مسئله جهاد تبیین ورود ویژه‌ای داشته باشیم و به همین خاطر عمده آثار ما در این پژوهشگاه درباره جهاد تبیین و مسئله تحریف شکل گرفته است.

رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) در ادامه خبر داد: امسال در هفته پژوهش پویش ملی مسابقات کتابخوانی راه اندازی خواهیم کرد و تلاش ما این است که آثار عمومی پژوهشگاه را به صورت گسترده‌تر معرفی کرده و در دسترس عموم مردم قرار دهیم.

حجت الاسلام نگارش نهادینه سازی فرهنگ نقد را یکی دیگر از اقدامات پژوهشگاه امام صادق(ع) دانست و گفت: قبل از اینکه کتابی به چاپ برسد جلسه نقد آن برگزار می‌شود تا بتوانیم خروجی مفیدتری را محقق سازیم، هرچند لغزش‌های آثار این پژوهشگاه بسیار اندک است.

ارسال نظرات