۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۷۲۵۶۹۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

پیشگیری از جرم در اولویت باشد

پیشگیری از جرم در اولویت باشد
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی پیشگیری از جرم را در اولویت دانست و به راهکارهای پیشگیری وضعی جرم و پیشگیری از توسعه اجتماعی جرم اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار با قضات دادسرای نظامی کاشان با اشاره به اینکه مردم انتظار ویژه از مجموعه‌های نظامی و انتظامی دارند، گفت: امیرمومنان(ع) می‌فرماید، جنود و لشکر حصن و قلعه مردم هستند.

وی پیشگیری از جرم را در اولویت دانست و با اشاره به پیشگیری وضعی جرم و پیشگیری از توسعه اجتماعی جرم، افزود: در پیشگیری وضعی از جرم نباید ابزار گناه را در اختیار افراد گذاشت این در حالی است که امروز ابزار گناه به راحتی در دسترس همه قرار دارد و باید آن را محدود کرد.

به گفته وی در پیشگیری توسعه اجتماعی جرم نیز حقوق مجموعه‌ای که با آن در ارتباط هستید باید به اندازه‌ای باشد تا مجبور به انجام کار‌های دیگری نشوند و محتاج دیگران نباشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم مطالعه آثار شهید مطهری اشاره کرد و با تأکید بر تقویت اعتقادات و اصول دین در مجموعه‌های نظامی و انتظامی، گفت: مطالعه آثار شهید مطهری که مبنای تئوریک نظام جمهوری اسلامی ایران است برای تقویت اعتقادات و اصول دین اثر بخش است.

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: همه بویژه نیرو‌های نظامی و انتظامی مراقب باشند تا نامحرمان را محرم خود ندانند، چرا که بسیاری از مشکلات نظام محرم دانستن نامحرمان و دشمن نظام است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات