۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۷۲۵۸۵۳
مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی تأکید کرد؛

لزوم برگزاری نشست‌های ویژه درباره نماز برای دانش آموزان و خانواده‌ها

لزوم برگزاری نشست‌های ویژه درباره نماز برای دانش آموزان و خانواده‌ها
حجت‌الاسلام احمدی فرد گفت: برگزاری نشست‌های ویژه دانش آموزان و خانواده‌ها اولویت اصلی ستاد اقامه نماز در شهرستان‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا احمدی فرد، مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی، امروز، در نشست فصلی دبیران اقامه نماز شهرستان‌های خراسان شمالی که در محل سالن اجتماعات ستاد اقامه نماز خراسان با موضوع برگزاری نشست‌های دانش‌آموزی و خانواده در مدارس و همچنین نشست‌های آموزشی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: نماز سبب دوری انسان از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دبیران شهرستان‌ها در حوزه نماز و برگزاری نشست‌های دانش‌آموزی و خانواده، افزود: کار برای نماز از توفیقاتی است که خداوند متعال نصیب ما کرده و در این راستا باید از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

حجت‌الاسلام احمدی فرد اضافه کرد: در این راستا باید هماهنگی جهت برگزاری ادامه نشست‌های دانش‌آموزی و خانواده در مدارس با حضور اساتید بومی در دستور کار قرار گیرد.

وی بابیان اینکه نباید از نسل نوجوان و جوان غافل شویم، ادامه داد: باید تلاش کنیم تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان و مرکز تخصصی نماز در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی گام‌های مؤثری برداریم تا به این طریق جامعه به تعالی برسد.

حجت‌الاسلام احمدی فرد در ادامه به برگزاری اجلاس‌های نماز شهرستانی اشاره کرد و تصریح کرد: در اجرای اجلاس‌های شهرستانی امسال باید تلاش کنیم تا با بهره‌گیری از ظرفیت اساتید تخصصی مرکز نماز قم و مشهد و نگاه ویژه به دانش آموزان جایگاه اجلاس دانش‌آموزی را ارتقا دهیم.

وی با اشاره به جشنواره نماز فجر تا فجر، خاطرنشان کرد: با توجه به تمدید جشنواره به‌صورت کشوری، اطلاع‌رسانی در خصوص شرکت در جشنواره و ارسال آثار در شهرستان را تقویت کنید تا شاهد ارائه آثار فاخری در حوزه نماز در جشنواره باشیم.

حجت‌الاسلام احمدی فرد افزود: بنا به درخواست جمعی از اهل علم و قلم، دانش آموزان و دانشجویان مبنی بر تمدید مهلت شرکت در فراخوان و به‌منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر از حضور نسل جوان و فرهیخته کشور و با موافقت ستاد اقامه نماز کشور مهلت شرکت در فراخوان و ارسال آثار تا پایان دی‌ماه تمدید شد.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود در محورها و قالب‌های علمی و پژوهشی، فرهنگی و هنری، ادبی و سرگرمی و آموزشی را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

گفتنی است، در پایان این نشست از زحمات دبیران اقامه نماز شهرستان‌ها تقدیر شد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات