۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۷۲۴۴۱۵
حجت الاسلام آزموده تبیین کرد؛

چگونگی مواجهه هوشمندانه با جنگ ترکیبی

چگونگی مواجهه هوشمندانه با جنگ ترکیبی
حجت‌الاسلام آزموده گفت: جنگ ترکیبی شامل فعالیت‌های نظامی متعارف و غیرمتعارف، جنگ سایبری، جنگ اقتصادی و انواع تحریم‌ها و جنگ روانی و اطلاعاتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی، امروز، در نشست اعضای ستاد نماز جمعه، با تأکید بر مواجهه هوشمندانه با جنگ ترکیبی، اظهار داشت: جنگ ترکیبی برای بی‌ثبات کردن یک دولت کارآمد و دوقطبی کردن جامعه طراحی‌شده است.

وی افزود: در جنگ ترکیبی ما با انواع ابزارهای جنگ نظیر تیر و تفنگ و نارنجک و سلاح سرد تا بازی با پول، ارز، سکه، بورس و اختلال عمدی در واردات و صادرات کالا، روبرو هستیم.

حجت‌الاسلام آزموده اضافه کرد: رادیو و تلویزیون و ماهواره، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، نشریات و مطبوعات و استفاده از ابزار قطعنامه و بیانیه و مجامع تحت سیطره استکبار از ابزارهای جنگ ترکیبی است.

وی ادامه داد: گاهی اوقات دو یا چند کشور باهم درگیر جنگ می‌شوند اما در جنگ ترکیبی کنونی که از سوی جبهه ترکیبی دشمنان طراحی‌شده است ما با یک جبهه ترکیبی مواجه هستیم.

حجت‌الاسلام آزموده تصریح کرد: سازمان اطلاعات و امنیت بیش از ۴۷ کشور علیه ایران انقلابی صف‌آرایی کرده‌اند و حداقل سرویس‌های جاسوسی ۱۲ کشور در میدان جنگ ترکیبی حاضر هستند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، فرانسه، کانادا، عربستان، امارات، مصر، اردن، ترکیه، آذربایجان، پاکستان. ۳۵ کشور باقیمانده هم در نقش حامی و پشتیبان به حمایت پیدا و پنهان این اغتشاشات برآمده‌اند.

مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: در این اغتشاشات انواع مختلف کشورها، گروه‌ها و سازمان‌ها با حمایت همه‌جانبه خود از اغتشاشگران درصدد تضعیف نظام اسلامی و ایران قوی هستند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات