۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰
کد خبر: ۷۲۲۷۴۳
مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی:

هدف دشمن از اقدام تروریستی در شاهچراغ ناامنی کشور بود

هدف دشمن از اقدام تروریستی در شاهچراغ ناامنی کشور بود
حجت‌الاسلام آزموده گفت: دشمن در حادثه شاه‌چراغ امنیت و آرامش کشور را هدف قرار داد و به‌این‌ترتیب خباثت و ماهیت کینه‌توزانه خود را آشکار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی در مراسم یادبود شهدای حرم مطهر احمد بن موسی(ع) شیراز که با حضور نماینده ولی‌فقیه درخراسان شمالی، در مسجد امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: تمام شیطنت‌ها و خباثت‌های دشمنان چه در عرصه نظامی و چه در مسائل سیاسی و منطقه ای با شکست مواجه شده است.

وی افزود: دشمنان هرروز و در همه حال تلاش می‌کنند ایران اسلامی را در تمام عرصه‌ها ناامن جلوه داده تا به‌این‌ترتیب بتوانند در ایران و اراده مردم نفوذ کنند.

حجت‌الاسلام آزموده اضافه کرد: مدتی تمام امید دشمنان ناتوانی این دولت در مدیریت اقتصادی بود که با کسب موفقیت‌های دولت در عرصه اقتصادی امید آن‌ها نقش بر آب شد.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از کسب موفقیت‌های دولت در عرصه اقتصادی دست به جنگ ترکیبی زده و از تمام دسیسه‌ها و امکانات خود برای به‌زانو درآوردن مردم استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام آزموده با اشاره به اغتشاشات اخیر، تصریح کرد: دشمنان در این فتنه با سوءاستفاده و فریب عده‌ای قلیل از افراد شرایط را در بعضی شهرها ناآرام نمودند که با آگاهی مردم این نقشه خبیثانه هم شکست خورد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان از ملت ایران کینه به دل دارند؛ چراکه این ملت غیور و همیشه درصحنه سال‌هاست که با درایت و هوشیاری تمام نقشه‌های آن‌ها را در نطفه خفه می‌کنند.

حجت‌الاسلام آزموده حادثه غم‌انگیز شاه‌چراغ را نشانه کینه دیرینه دشمنان دانست و افزود: با شهادت شهدای حرم مطهر احمد بن موسی (ع) شیراز به دست کوردلی حجت بر همگان تمام شد که مماشات و زبان نرم پاسخ حرمت‌شکنان نیست.

مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: هر آن‌کس که برای مستکبرین و منافقین فرصت ایجاد کند راهش از مردم ایران جداست و باید با او برخورد جدی شود./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات