۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۷۲۴۰۷۱
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

هدف دشمنان از اغتشاشات اخیر نابود کردن فرهنگ و ارزش‌های اسلامی است

هدف دشمنان از اغتشاشات اخیر نابود کردن فرهنگ و ارزش‌های اسلامی است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری گفت: هدف دشمنان از اغتشاشات اخیر ایجاد داعشی جدید برای نابود کردن فرهنگ و ارزش‌های اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی بجنورد که با حضور مردم نمازگزار در مصلای امام خمینی(ره) مرکز استان برگزار شد، اظهار داشت: دنیا به دنبال تضعیف جبهه مقاومت و ایجاد داعشی جدید برای از بین بردن ایران است.

وی افزود: استکبار برای شکستن جبهه مقاومت داعش را ایجاد کرد و این روزها هم با اغتشاشات و اقدامات تروریستی تلاش می‌کند تا با استفاده از خیانت‌کاران فراری، گروهک‌ها و منافقان داعشی جدید تشکیل دهد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری اضافه کرد: با توجه به اینکه هدف استکبار از ایجاد داعش جدید از بین بردن فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و در نتیجه از بین بردن ایران است، باید همه افرادی که تریبون در اختیار دارند نظیر معلمان، اساتید دانشگاه و ائمه جماعات برای برملا کردن اهداف دشمنان تلاش کنند.

وی ادامه داد: باید از این تریبون‌ها برای روشن شدن حق از باطل و نجات افراد فریب‌خورده و هیجان‌زده استفاده شود تا دشمنان نتوانند به اهداف خود که همانا تجزیه کردن ایران و ایجاد یک سوریه جدید در ایران است برسند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری تصریح کرد: حفظ نظام دینی و اسلامی که به خاطر آن خون‌های زیادی چه در هشت سال دفاع مقدس و چه بعد از آن ریخته شده است از اوجب واجبات است.

وی خاطرنشان کرد: برای حفظ و تقویت نظام دینی هر کس در هر مجموعه‌ای که کار می‌کند باید به‌درستی و با دلسوزی تمام‌کارش را انجام دهد که اگر این‌گونه نباشد به‌نوعی سبب تضعیف نظام اسلامی می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری خطاب به بازاریان، افزود: بازاریان و کسبه باید هوشیار بوده و دشمنان را همراهی نکنند تا آن‌ها به اهداف خود نرسند.

وی اضافه کرد: البته در استان خراسان شمالی بیشتر کاسب‌های سطح استان فعال بودند و تنها برخی از مغازه‌ها بجنورد به دلیل بعضاً تهدیدهای برخی افراد مجبور به تعطیلی شدند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری ادامه داد: مردم به‌خوبی می‌دانند بسته شدن برخی مغازه‌ها به علت تهدیداتی بود که این افراد با آن مواجه بودند وگرنه بازاریان در هشت سال جنگ تحمیلی و زمان کرونا همراه دولت بوده و از سیاست‌های دولت حمایت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به زحمات نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر، گفت: نیروی انتظامی مسؤول امنیت بازار، کسب‌وکار و اقتصاد مردم است و در این راه و برای رسیدن به این مهم شهید هم داده‌اند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات