۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۷۲۵۸۹۱
مدیر مؤسسه بنیان مرصوص اصفهان خبر داد؛

برگزاری طرح ولایت ویژه طلاب حوزه علمیه اصفهان

برگزاری طرح ولایت ویژه طلاب حوزه علمیه اصفهان
اصفهان _ حجت الاسلام صفایی با اشاره به دستاوردهای طرح ولایت، گفت: طرح ولایت باعث افزایش انگیزه طلبگی می شود و با استقبال طلاب حوزه علمیه اصفهان همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام صفایی مدیر مؤسسه بنیان مرصوص اصفهان، عصر امروز در نشست تبیین ضرورت دوره طرح ولایت، با بیان اینکه طرح ولایت یک دوره منظومه‌وار و دقیق است، گفت: مؤسسه بنیان مرصوص برگزاری طرح ولایت برای طلاب را در نظر دارد و دوره طرح ولایت دوره‌ای است که بسیار سازنده و اثرگذار است.

وی ادامه داد: در طرح ولایت مسائل آموزشی ارائه می‌شود که در دروس متداول حوزه علمیه وجود ندارد، در دهه نود پیگیری برگزاری دوره طرح ولایت برای طلاب را انجام دادیم و پس از آن شاهد بودیم انگیزه طلبگی ما افزایش یافت و مباحثی که مطرح شد بسیار مفید و ارزشمند بودند و از سال ۹۵ هرساله این دوره برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه بنیان مرصوص اصفهان، با اشاره به استقبال طلاب از طرح ولایت، اظهار کرد: طرح ولایت برای فضای دانشجویی و ذهن دانشجویان نوشته شده است، ساختار و برنامه‌های این دوره به نحوی بوده است که اثرگذاری بسیاری برای دانشجویان داشته و کارآمدی آن در دانشگاه بسیار جدی و محسوس بوده است.

حجت الاسلام صفایی با بیان اینکه اساتید باید مشوق حضور طلاب در دوره‌های تربیت مدرس طرح ولایت باشند، تصریح کرد: اکثر مباحثی که در طرح ولایت ارائه می‌شود فلسفه است و اساتید فلسفه حوزه علمیه لازم است یاری رسان ما در برگزاری طرح ولایت در حوزه علمیه باشند و نیاز جدی به همکاری و همراهی اساتید حوزه علمیه وجود دارد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات