۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۷۲۶۰۲۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

آمریکا با حکومت دینی مخالف است

آمریکا با حکومت دینی مخالف است
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: آمریکا با حکومت دینی مخالف است و برای مقابله با ایران قوی و مقتدر به دنبال تجزیه کشورمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در بازدید از دبیرستان دخترانه ابن سینا، گفت: دشمنی آمریکا با حجاب نیست، بلکه با حکومت دینی ایران است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با حکومت دینی مخالف است، افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، آمریکا با دین مردم ایران نیز مشکل ندارد بلکه آمریکا با ایران مقتدر و قوی مخالف است.

به گفته وی آمریکا برای مقابله با ایران قوی و مقتدر به دنبال تجزیه ایران به چندین کشور کوچک است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تسلیت شهادت فاطمه زهرا(س) گفت: اصحاب یمین با انجام واجبات و ترک محرمات مسلح به سلاح تقوا هستند و کسی که واجبات را انجام می‌دهد و محرمات را ترک می‌کند اهل تقوا و اهل بهشت است.

وی ادامه داد: افرادی که به اصول دین پایبند نیستند و واجبات را ترک می‌کنند و مرتکب حرام می‌شوند و نسبت به نماز که مرز بین اسلام و کفر است بی توجه هستند هیچکدام از اعمال صحیح آن‌ها نیز قبول نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر سرمایه گذاری روی نماز از سوی نوجوانان و جوانان، از نماز به عنوان گذرنامه ورود به آخرت نام برد و گفت: اگر نماز پذیرفته نشود مابقی اعمال انسان پذیرفته نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: نخواندن نماز، عدم ایمان به معاد، نشست و برخواست با اهل باطل و کمک کردن به نیازمندان از عوامل چهارگانه جهنمی شدن انسان است.

وی با اشاره به اینکه اهل بهشت دارای درجات متفاوت با فاصله زیادی هستند، اظهار داشت: فاصله یک درجه در بهشت به میزان فاصله زمین تا آسمان است و مقربون بهشت با غیرمقربون بهشت فاصله زیاد است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: انسان با تقوا بهشتی است و در بهشت برای قرار گرفتن در ردیف مقربون نیازمند به رعایت بیشتر تقوا است.

به گفته وی چهارده معصوم مقربون هستند، اما انسان‌های دیگر نیز می‌توانند با انجام مستحبات، واجبات، ترک مکروه و حرام به تدریج به درجه مقربون خدا برسند که یکی از مقربون درگاه خداوند شهید حاج قاسم سلیمانی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: امام صادق(ع) می‌فرماید، همه شیعیان اهل بهشت هستند، اما برای رسیدن به بهشت با یکدیگر مسابقه داشته باشید، از این رو مراقب محتوا‌های داخل گوشی‌های همراه باشید.

وی ارسال پیام‌های بدون اطلاع از محتوای برای دیگران را اشاعه گناه دانست و افزود: گوشی‌های همراه شمشیر دولبه‌ای هستند که هم می‌توانند نشر معارف اسلام را داشته باشند و هم می‌توانند اشاعه گناه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم کنترل فکر تأکید کرد و گفت: نه تنها از گناه باید پرهیز کرد، بلکه نباید فکر انسان نیز به گناه معطوف نشود و آن را کنترل کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات