۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۷۲۶۱۷۹

قرار سه شنبه میزبان مادر شهید حدادیان شد

قرار سه شنبه میزبان مادر شهید حدادیان شد
سیزدهمین جلسه از فصل سوم قرار سه‌شنبه‌های انتشارات شهید کاظمی با حضور محمدعلی جعفری نویسنده کتاب «آرام جان» و با حضور خانواده محترم شهید محمدحسین حدادیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سیزدهمین جلسه از فصل سوم قرار سه‌شنبه‌های انتشارات شهید کاظمی با حضور محمدعلی جعفری نویسنده کتاب «آرام جان» و با حضور خانواده محترم شهید محمدحسین حدادیان برگزار شد که در این برنامه به ناگفته‌هایی از زندگی و شهادت شهید حدادیان پرداخته و از اثر جدید محمدعلی جعفری با عنوان «وزیر قلابی» نیز رونمایی شد.

محمدعلی جعفری در کتاب آرام جان، زندگی شهید محمدحسین حدادیان را روایت می‌کند. شهید حدادیان یک مدافع حرم بود که برای مقابله با داعش در جبهه سوریه هم جنگید؛ اما در تهران به شهادت رسید.
محمدحسین حدادیان متولد سال ۱۳۷۴ از تهران بود که در حادثه خیابان پاسداران تهران در سال ۱۳۹۶ و در ۲۲ سالگی، به دست دراویش شورشی گنابادی به شهادت رسید. این کتاب به شرح داستان زندگی و شهادت محمد‌حسین از زبان مادرش می‌پردازد.

سیزدهمین جلسه قرار سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۸ امروز در طبقه سوم مجتمع ناشران شهر قم برگزار گردید و در این هفته علاقمندان خود را با زندگی شهیدی معاصر آشنا کرد.

کتاب «آرام جان » سال ۱۳۹۸ در ۱۶۰ صفحه توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار نشر شده است.
علاقه‌مندان جهت مشاهده وتهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهیدکاظمی (nashreshahidkazemi.ir) و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 کتاب را تهیه نمایند.

ارسال نظرات