۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۷۲۶۲۸۸

نمایش آیینی بانوی بی نشان در کاشان به اجرا گذاشته می شود

نمایش آیینی بانوی بی نشان در کاشان به اجرا گذاشته می شود
اصفهان - مدیر مسؤول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) از اجرای نمایش آیینی بانوی بی نشان به مدت یک هفته از ۴ تا ۹ دی ماه سال جاری در تالار شهر فرهنگسرای مهر کاشان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مرتضی حنایی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت: کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) دارای پیشینه‌ای ۳۶ ساله در تولید آثار فرهنگی است که بخشی از این آثار اجرای نمایش‌های متعدد ارزشی از جمله غیبت، شبیخون، ریشه در خون، همسفر، آتش در خرمن، سپیده خونین و پیام سرخ، بانوی بی نشان و حبیب حرم است.

وی افزود با شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های حضوری کانون تحت الشعاع قرار گرفت، اما متوقف نشد و بچه‌های مجموعه رسانه‌ای طاووس بهشت این فعالیت‌ها را در حوزه تولیدات چند رسانه‌ای ادامه دادند و تعداد زیادی از این آثار از رسانه ملی نیز پخش شد.

مدیر مسؤول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) یادآور شد: امسال با توجه به عادی شدن شرایط تصمیم به برگزاری نمایش آیینی بانوی بی نشان برای سومین سال گرفته شد که سومین اجرای این کار امسال در کاشان است.

به گفته وی تمامی عوامل این نمایش بصورت کاملا خودجوش و بدون دریافت هیچگونه حق الزحمه‌ای فعالیت می‌کنند و هزینه این نکایش بدون حق الزحمه عوامل و بازیگران بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان است.

زینب سربلوکی کارگردان نمایش با اشاره به اینکه متن نمایشنامه به قلم سید حسین فدایی حسین و برگرفته از کتاب کشتی پهلو گرفته است، گفت: ۵۰ بازیگر و بیش از ۱۲۰ نفر عوامل در این نمایش نقش دارند که هرهفته ۵ جلسه ۴ تا ۶ ساعته تمرین شده است.

امید قدیری نماینده بازیگران نمایش نیز از عملکرد مثبت کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) در جهت جذب جوانان و نوجوانان برای اجرای این نمایش تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است، در این نشست از پوستر نمایش آیینی بانوی بی نشان که از ۴ الی ۹ دی ماه سال جاری هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در تالار شهر فرهنگسرای مهر، برگزار خواهد شد رونمایی شد.

لازم به ذکر است، علاقه‌مندان برای تهیه بلیط رایگان از طریق ثبت نام اینترنتی با ارسال عدد ۱ به سامانه ۶۶۰۰۰۸۹ و دریافت لینک مربوطه از طریق سایت طاووس بهشت یا شماره تماس ۰۹۱۳۸۶۱۷۹۴۶ اقدام کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات