۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۷۲۶۳۰۷
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان کرد؛

توجه ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان

توجه ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیشتر دیدارهایی که دارند اهمیت و جایگاه جوانان را گوشزد می فرمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید کرمانشاه که با حضور وزیر کشور در سالن شهدای استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امید امروز یکی از نیازهای مردم است و این امر تنها با انجام کار و خدمت به جامعه محقق خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیشتر دیدارهایی که دارند اهمیت و جایگاه جوانان را گوشزد می فرمایند بنابراین مسئولان باید منویات معظم له را نصب العین خویش قرار دهند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود با تقدیر از خدمات بهمن امیری مقدم، استاندار سابق کرمانشاه عنوان داشت: همه امیدواریم که محمدطیب صحرایی، استاندار جدید کرمانشاه بتواند منشا خیر و برکت برای این استان و مردمانش باشد.

وی با اشاره به اینکه پست و مقام برای هیچ کس ماندنی نیست و تنها چیزی برای آدم ها می ماند خدمت است، اظهار کرد: امام راحل می فرمایند که بعد از عبادت خداوند متعال والاترین عمل، خدمت به مردم است زیرا خدمت به مردم به نوعی خدمت به خداوند متعال است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دولت آقای رئیسی، دولتی مردمی است که از تجربه خوبی برخوردار است و صداقت خود در عمل نشان داده است و امیدواریم که ایشان و هیات دولت در انجام خدمت به ملت ایران همواره موفق باشند./1400/

ارسال نظرات