۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۳
کد خبر: ۷۲۶۵۸۹
رادیو مقاومت برگزار می‌کند؛

سه پویش مردمی برای «جانفدا»

سه پویش مردمی برای «جانفدا»
مدیر رادیو مقاومت گفت: پویش های #وصیت_نامه_خوانی، #شهید_وطن و #به_نیت_حاج_قاسم در رادیو مقاومت راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، پویش های #وصیت_نامه_خوانی، #شهید_وطن و #به_نیت_حاج_قاسم در رادیو مقاومت راه اندازی شد.

رضا کوچک زاده با اعلام این خبر گفت: در پویش #وصیت_نامه_خوانی؛ مخاطبین و علاقه مندان به سردار دلها، خود یا فرزندانشان می‌توانند فرازهایی از وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در فایل های كوتاه(زیر یك دقیقه) خوانده و صوت یا تصویر آن را برای ما ارسال كنند.

وی افزود: فایل‌های ارسالی برای شرکت در این پویش هم در رادیو مقاومت به صورت صوتی پخش می‌شود و هم در كانال‌های رادیو مقاومت به اشتراك گذاشته می شود. همچنین در سایت رادیو مقاومت نیز در قسمت چندرسانه ای و گالری تصاویر بارگزاری می‌شود.

مدیر رادیو مقاومت یادآور شد: علاقمندان می‌توانند فیلم و یا فایل صوتی خود را به شماره ۰۹۰۳۹۱۳۴۷۴۴ ارسال كنند.

پویش شهید وطن

کوچک زاده ادامه داد: در پویش #شهید_وطن رادیونما مقاومت علاقمندان لازم است برای نشان دادن ارادت به شهدای ایران اسلامی‌مان از تـصـویـر شهید شهر یا روستای خود عكس بگیرند و بـرای مـا ارسال كنند.

وی تاکید کرد: برای حضور در این پویش باید تصاویر درخواستی را به همراه نام و شهر خود به شماره ۰۹۰۳۹۱۳۴۷۴۴ ارسال كنند تا در رادیونمای شبكه پخش شود.

مدیر رادیو مقاومت با تاکید بر اینکه تصاویر ارسالی در رادیو نمای مقاومت (قابل دریافت از گیرنده‌های دیجیتال كانال ۱۱۵ تلویزیون و همچنین اپلیكیشن ایرانصدا) پخش می‌شود، اضافه کرد: به عكس های ارسالی به قید قرعه جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

به نیت حاج قاسم

کوچک زاده گفت: با توجه به سومین سالگرد شهادت اسطوره اخلاقی و اجتماعی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در پویش #به_نیت_حاج_قاسم مردم عزیز ما نیت انجام یک کار خیر به یاد حاج قاسم را کرده و به ما می‌گویند كه قرار است چه كار نیك یا خیری را به نیت ایشان انجام دهند.

وی بیان کرد: دوستداران شهید حاج قاسم سلیمانی برای شركت در پویش #به_نیت_حاج_قاسم می توانند از فعالیت های خیرخواهانه و محبت آمیز خود همچون نذر صلوات، نذر نان، نذر خون، نصب پرچم، حفظ و قرائت قرآن، آزادی زندانیان،كمك به محرومین ، سركشی به آسایشگاه ها، كمك به دانش آموزان نیازمند، بخشش دیگران و ... دلنوشته ، عكس، صدا و تصویر ویدئویی تهیه و به شماره ۰۹۰۳۹۱۳۴۷۴۴ ارسال كنند تا در سایت، كانال های رادیو مقاومت و رادیو نما نمایش داده شود./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات