۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۷۲۶۶۷۸
همچون سال های گذشته برگزار شد؛

تجمع مردمی یوم الله ۹ دی در سراسر ایران اسلامی

تجمع مردمی یوم الله ۹ دی در سراسر ایران اسلامی
ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی همچون سال‌های گذشته در راهپیمایی ۹ دی ماه حاضر شدند و بار دیگر با آرمان‌های شهدا و ولایت فقیه تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حماسه نهم دی ماه یادآور دینداری، عزت آفرینی و ولایتمداری ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران است، سیزده سال قبل یعنی در نهم دی ماه 1388 بود که برخی از خواص این کشور به همراه معاندین خارج نشین و مخالفین نظام جمهوری اسلامی دست در دست هم با وعده و شعار دروغین تقلب در انتخابات مردم را برعلیه مردم شوراندند و هشت ماه کشور امن ایران را به ناآرامی واداشتند.

گستاخی آشوبگران سال 1388 آنقدر زیاد و فراتصور شده بود که در محرم آن سال حتی با اهانت به عکس امام و رهبری و آتش زدن قرآن و مساجد و پرچم و بیرق امام حسین تمامی نداشت و هر روز جلوه تازه ای از بی شرمی اغتشاشگران را شاهد بودیم، اما نهایتاً این ملت غیور و حماسه ساز ایران اسلامی بودند که بدون فراخوان و تعطیلی ادارت دولتی و مدارس، در سرتاسر ایران اسلامی یکپارچه و متحد در مقابل بدخواهان این نظام ایستادند و به فتنه کور کوردلان پایان بخشیدند و برگ زرینی را در کارنامه حماسی خود به ثبت رساندند و از آن پس 9 دی ماه هرسال به نام روز بصیرت نامگذاری شد و هر سال در چنین روزی با راهپیمایی خود به اقتدار و امنیت این نظام کمک کردند و دست رد محکمی به سینه معاندان نواختند.

حضور در صحنه مردم ایران در روز 9دی هر سال تمدید بیمه نامه ای بر پیشرفت، اقتدار و امنیت این خاک می باشد، غیورمردان ایرانی در هر سن و سالی 9 دی را تجدید بیعت با انقلاب، آرمان های امام و شهدا و ولایت فقیه می دانند، از این رو در 9 دی ماه 1401 نیز مردم سرتاسر ایران اسلامی به خیابان ها آمدند و خلق حماسه دیگری را به شکوه و منظر جهانیان رساندند.

تجمع مردمی ۹ دی در سرتاسر ایران اسلامی برگزار شد

مراسم گرامیداشت 9 دی در تهران 

مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی عصر پنجشنبه در میدان آیینی امام حسین (علیه السلام) تهران برگزار شد.

شرکت کنندگان در مراسم با سردادن شعارهایی همچون « شد ۹ دی باعث عزت ما - گشت فنا دشمن ملت ما»، «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر فتنه گر» تلاش آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی برای ایجاد فتنه 88 و اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

مردم در این مراسم تصاویری از رهبر معظم انقلاب، شهید سلیمانی و دیگر شهدای انقلاب را با خود همراه داشتند.

همچنین شرح برنامه های دیگر شهرستان های استان تهران به این شرح است:

ورامین: مصلای صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه) با سخنرانی دکتر مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه و مداحی کربلایی امیر عباسی ساعت ۱۰ صبح و سپس تظاهرات یوم الله نهم دی از مصلای ورامین به سوی امامزاده شاه حسین(ع)

*شهریار: مسجد جامع شهریار با سخنرانی دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی ساعت ۱۰ صبح و راهپیمایی یوم الله نهم دی پس از اقامه نماز جمعه

*رباط کریم: راهپیمایی یوم الله ۹ دی از مصلای بزرگ امام خمینی (ره) به سوی چهارراه اصلی پس از اقامه نماز جمعه

*شمیرانات: تجمع در مصلای نمازجمعه لواسانات ساعت ۱۱ صبح

*قرچک: مسجدجامع شهرستان قرچک با سخنرانی دکتر نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ساعت ۱۱ صبح

*بهارستان: سالن کانون شهید مطهری بخش گلستان با سخنرانی معاون سیاسی استانداری تهران ساعت ۱۰ صبح

*فیروزکوه: تجمع یوم الله ۹ دی در مسجد امام حسین(ع) با سخنرانی دکتر رسولی نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی ساعت ۱۱ صبح

*پاکدشت: تجمع ۹ دی در مصلای شهرستان پاکدشت ساعت ۱۱ صبح با سخنرانی فرماندار شهرستان پاکدشت و سپس راهپیمایی یوم الله ۹ دی از مصلای شهرستان پاکدشت به سوی میدان معلم با سخنرانی فرمانده سپاه شهرستان

*پردیس:تجمع ۹ دی در مسجد الغدیر با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین مشهدی آقایی معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ساعت ۳۰/۱۰ صبح 

*ملارد: مصلای نماز جمعه شهرستان ملارد پس از اقامه نماز جمعه

*دماوند: تجمع ۹ دی در مسجدجامع دماوند ساعت ۱۱ صبح

*شهرقدس: تجمع یوم الله ۹ دی در مصلای شهرستان قدس ساعت ۱۱ صبح

تجمع مردمی ۹ دی در سرتاسر ایران اسلامی برگزار شد

سنگ تمام مردم قم در روز 9 دی

مردم ولایی و انقلابی شهر مقدس قم امروز بعد از اقامه نماز جمعه، از مصلای قدس به سمت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) راهپیمایی کرده و یاد حماسه 9 دی را گرامی داشتند.

اقشار مختلف مردم با سردادن شعارهایی از جمله «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، لشکر دنیا نتواند که جوابم دهد» و «خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است»  حمایت خود را از رهبر انقلاب اسلامی اعلام کرده و خواستار برخورد قاطع با مخلان امنیت عمومی شدند.

مردم قم در حالی‌که تمثال های مبارک حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب را در دست داشتند، فریاد «الله اکبر» سردادند و با شعارهای کوبنده «سازش با آمریکا، راهش از راه ملت جداست»، «خواص بی بصیرت ننگ نظام و دین است، از فرت خود پرستی مرهون خائنین است»، «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسراییل» ، «مرگ بر انگلیس» ، «مرگ بر منافق» و «مرگ بر آل سعود»، انزجار خود را از فتنه گران و جنایتکاران بین المللی اعلام کردند.

تجمع مردمی ۹ دی در سرتاسر ایران اسلامی برگزار شد

حضور پر شور شیرازی ها در خلق حماسه 9 دی

مراسم بزرگداشت و راهپیمایی یوم الله ۹ دی، روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» از ساعت 10 امروز، جمعه (9 دی) در خیابان «9 دی»، بن بست «شهید آیت الله دستغیب (ره)» در شهر شیراز با حضور پرشور مردم آغاز شد و تا اقامه نماز جمعه ادامه یافت.

مردم سومین حرم اهل بیت (ع) در این راهپیمایی شعار «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده» و «خامنه ای خمینی دیگر است» سر دادند.

گروه سرود دانش آموزی در میان جمع راهپیمایی کنندگان به اجرای سرود پرداختند و گروه سرود «حبیب شهدا» هم  سرود «ای ایران» را اجرا کردند.

مردم شیراز امروز آمده اند تا با ولایت فقیه بار دیگر میثاق ببندند و به حرمت خون شهدا اجازه ندهند دشمن به اهداف شوم خود برسد.

مردم سومین حرم اهل بیت (ع) ضمن گرامیداشت یاد شهید سلیمانی، فریاد «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آل سعود» و «وسیله هدایت میثاق با ولایت، رهایی از ذلالت، راه نجات ملت» و ... سر دادند

این مراسم با مداحی همراه شد و در این مداحی از 9 دی به عنوان روز قیام همه هیئت ها یاد شد.

تجمع مردمی ۹ دی در سرتاسر ایران اسلامی برگزار شد

کرمانشاه غیور در روز 9 دی گل کاشت

همه دنیا، ایرانی و به تبع مردم کرمانشاه را با این صفت می‌شناسند؛ وقت شناس، در صحنه بودن به هنگام و دشمن‌شناس. آری این ویژگی مردم کرمانشاه است که در دوران بحران حق را از باطل به‌خوبی تشخیص داده و موضع مناسب را اتخاذ کرده و در تاریکی‌ها، جهل و غبارآلودگی فضا بهترین و روشن‌ترین راه را پیدا کرده و امروز هم از آن روزهایی است که این ویژگی به معنای واقعی خود را نشان داد.

امروز در جایی جای استان در کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، سرپل‌ذهاب، گیلان‌غرب، قصرشیرین، پاوه، جوانرود، روانسر، ثلاث‌باباجانی، صحنه، هرسین، کنگاور؛ دهستان‌ها، روستاها، بخش‌ها همه جمع شدند از طفل شیرخواره آرام گرفته در آغوش مادران تا زنان و مردان، جوانان، سالخوردگان، میانسالان، دختران، پسران، جانبازان، پهلوانان، قهرمانان، کارمندان، کارگران... همه جمع شدند تا بصیریت خود را به نمایش بگذارند و همین گرمای بصیرت آگاهی و بینش سیاسی مردم کرمانشاه و ایران سبب شده تولد بهاری دیگر را در اوج سرمای زمستان ببینیم.

مکان تجمع یوم‌‌الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در کرمانشاه مقابل مسجد جامع این شهر بود که رسما از ساعت ۱۱ شروع شد اما همه قبل از شروع مراسم آمدند تا بصیریت خود را به نمایش بگذارند.

تجمع مردمی ۹ دی در سرتاسر ایران اسلامی برگزار شد

مردم همدان حماسه ۹ دی را بازآفرینی کردند

آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی صبح امروز در میدان تاریخی امام خمینی(ره) با حضور گسترده مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان با وجود برودت و سرما به گرمی برگزار شد.

مردم با شعار علیه فتنه و فتنه‌گران و اغتشاش و اغتشاشگران، پلاکاردهای منقش به تصاویر مقام معظم رهبری و سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد» را در دست داشتند و پرچم زیبای سه‌رنگ ایران اسلامی را به اهتزاز درآوردند.

در این آیین که سخنران آن سردار اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات و عضو کمیسیون امنیت ملی است از همه اقشار مردم در گروه سنین مختلف حضور داشتند.

تجمع مردمی ۹ دی در سرتاسر ایران اسلامی برگزار شد

تجدید پیمان مردم هرمزگان با ولایت در حماسه ۹ دی

مردم ولایتمدار استان هرمزگان همزمان با سراسر کشور با حضور در مصلی بزرگ بندرعباس و مساجد سطح این استان، یک بار دیگر انزجار و نفرت خود از فتنه گران و مستکبران عالم را فریاد زدند.

مردم بندرعباس در مصلی این شهر بندری شعارهایی همچون ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، مرگ بر آمریکا و انگلیس، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه گر سر دادند.

در این مراسم پرشور، که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، یاد و خاطره سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت گرامی داشته شد و مردم برای چندمین مرتبه بر لزوم انتقام سخت از عوامل و مباشران ترور ناجوامردانه سردار مقاومت و یارانش تاکید کردند.

تجمع مردمی ۹ دی در سرتاسر ایران اسلامی برگزار شد

حماسه 9 دی ماه 1401 در کنار حرم مطهر رضوی برگزار شد

راهپیمایی ۹ دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت همزمان با سراسر کشور در مشهد با حضور زائران و مجاوران از میدان شهدای مشهد تا حرم مطهر رضوی برگزار شد.

این مراسم با حضور مسئولان استانی، حجت‌الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی و آیت‌الله احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در مشهد برگزار شد.

مردم مشهد با شعار مرگ برا آمریکا، مرگ بر مستکبر، هیهات مناالذله، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، حماسه 9 دی ماه را گرم تر از همیشه در هوای سرد مشهد برگزار کردند.

تجمع مردمی ۹ دی در سرتاسر ایران اسلامی برگزار شد

مراسم حماسه ۹ دی در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد

مراسم یوم الله ۹ دی ماه ساعت ۱۵ در گلستان شهدا با حضور مردم ولایتمدار و با بصیرت اصفهان آغاز شد.

گفتنی است، سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران ویژه این مراسم است.

مردم اصفهان هشتم دی ماه سال ۸۸ با حضور گسترده و دشمن شکن در خیابان‌ها، آشوب طلبی فتنه گران را در عاشورای حسینی محکوم کردند و ولایتمداری و بصیرت خود را در فضای غبار آلوده فتنه نشان دادند.

همچنین گفتنی است مراسم یوم الله نهم دی ماه همزمان در مناطق مختلف استان از جمله شهرستان‌های مبارکه، برخوار، خوروبیابانک، گلپایگان و فریدونشهر برگزار شد.

تجمع مردمی ۹ دی در سرتاسر ایران اسلامی برگزار شد

حماسه باشکوه مردم تنکابن در ۹ دی

راهپیمایی مردمی به مناسبت حماسه ۹ دی با حضور باشکوه مردم شهید پرور شهرستان تنکابن در غرب استان مازندران برگزار شد.

مرگ بر انگلیس، آمریکا، اسرائیل فتنه گر بزرگ است از جمله شعارهای این روز مردم شهرستان تنکابن بود.

گفتنی سرتاسر شهر های شمالی امروز 9 دی ماه صحنه خلق حماسه ای بزرگ بود، مردم به صحنه آمده بودند تا از بیگانگان و معاندان بیزاری بجویند و با شهدا پیمانی دوباره ببندند.

تجمع مردمی ۹ دی در سرتاسر ایران اسلامی برگزار شد

تجمع مردمی ۹ دی در کرمان برگزار شد

مردم استان کرمان صبح جمعه با حضور گسترده در مراسم‌های ۹ دی در کرمان با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.

مردم کرمان در ۹ دی ۸۸ با تجمع مقابل حسینیه ثارالله کرمان حماسه‌ای فراموش نشدنی خلق کردند و امروز بار دیگر در حسینیه ثارالله کرمان جمع شدند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

مراسم‌های این روز در شهرستان‌های مختلف استان نیز با حضور گسترده مردم همراه شد.

تجمع مردمی ۹ دی در سرتاسر ایران اسلامی برگزار شد

قطعنامه پایانی مراسم راهپیمایی 9دی ماه 1401

به مناسبت سیزدهمین سالگرد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قطعنامه‌ای صادر و در آن تأکید کرد: هرگونه سوء‌نیت نسبت به امنیت و تمامیت ارضی کشورمان را بر نخواهیم تافت و در صورت هرگونه تهدید احتمالی، با آمادگی کامل برای رویارویی با دشمنان، در کنار نیروهای مسلح، کشور مبدأ و متجاوز را با پاسخی پشیمان‌کننده مواجه خواهیم کرد. 

متن کامل این قطعنامه به شرح ذیل است:

یوم‌الله 9 دی، سالروز پیروزی و سربلندی ملت بزرگ ایران در آزمونی دیگر از بصیرت، هوشمندی، ولایتمداری و تجلی قدرت الهی در کالبد نمایشی دیگر از غیرت دینی و انقلابی و مظهر لحظه‌شناسی هنرمندانه این ملت در یکی دیگر از بزنگاه‌های سرنوشت‌ساز تاریخ انقلاب اسلامی و مُهر پایانی بر توطئه ریشه‌دار فتنه 88 بود.

روزی که دینداران واقعی با جلوه‌های درخشانی از بصیرت انقلابی، شور و شعور را به نمایش گذاشتند و با استعانت از درگاه الهی و درک درست از مکتب امام (ره) و لبیک به موقع به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و گذر از مسیر سخت لغزان و پر پیچ و خم فتنه‌ها حماسه‌ آفریدند و با پایبندی به آرمان‌ها و وفاداری به مولا و مقتدای خود سایه‌های تاریک را روشن و غبار فتنه را با حضور میلیونی‌خود فرو نشاندند.

اینک در ســالگرد این حماسه عظیم ایمانی و مردمی ملت مبارزِ انقلابی و آگاه ایران اســلامی، که در تقارن با ایام غمبار شهادت مظلومانه حلقه اتصال امامت و ولایت، حضرت زهرای مرضیه (سلام‌الله علیها) اهمیت معناداری یافته است، ما شرکت‌کنندگان در مراسم پرشور نکوداشت یوم‌الله تاریخی نهم دی با نگاه آگاهانه به جهاد تبیین به عنوان امری فوری، قطعی و همگانی و با فریاد رسا و ندای ملکوتی «الله اکبر؛ خامنه‌ای رهبر» اعلام می‌داریم:

1. ما فرزندان معنوی زهرای اطهر (سلام‌الله علیها)  به تأسی از سیره نورانی فاطمی از مسئولیت معاصرت با ولی‌امر مظلوم زمانمان آگاهیم و چون «شهید حاج قاسم سلیمانی» و شهدای مدافع حَرم و حریم، تا قیام قائم و ظهور مصلح کل، جان فدای حکیم فرزانه، امام مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی خواهیم بودو پاسداری از خون شهدای دفاع مقدس، شهدای حرم و شهدای امنیت را وظیفه دینی خود دانسته و از مسئولان و کارگزاران نظام می‌خواهیم با بر افراشته نگه‌داشتن پرچم ایثار و شهادت، برای تداوم راه امام راحل (رحمه‌الله علیه) و تحقق آرمان‌های بلندشان، از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکرده و در جهت استحکام‌بخشی به روحیه قوی و ثبات قدم نیرو‌های حافظ امنیت بکوشند. 

2. ما ملت هوشیار و موقعیت‌شناس، با آگاهی از آوردگاه جنگ ترکیبی و تغییر میدان‌های درگیری و ترفندهای فریبنده و پیچیده دشمن، نیک می‌دانیم، اکنون که شکست فراخوان‌های دشمن، بیش از پیش روشن و پروژه «اغتشاشات خیابانی»، به عنوان نقطه عزیمت بی‌ثبات‌سازی به بن‌بست رسیده، اما فتنه‌های دیگر به پایان نرسیده و امپراتوری دروغ با دستاویزِ تحریم، اختلال در نظام پولی و بازار ارز  با هدف ایجاد مشکلات اقتصادی برای مردم ، به انتقام از ملت روی آورده و با القائات تشدیدکننده عدم‌اطمینان در بازار، سعی در ایجاد حس ناامنی و القای ناامیدی وتحمیلِ موج تورمی جدید به اقتصاد ایران و افزایش حجم نارضایتی و به حاشیه بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی را دارد.

از این رو از مدیران اقتصادی می‌خواهیم با همت مضاعف از هر تصمیم و اقدام تورم‌زا در کشور  پرهیز و در مقابل این سناریوی کثیف دشمن بیش‌ازپیش هوشیار بوده و از ابزار‌های مختلف در اختیار خود، برای مهار تقاضا و تنظیم بازارهای سوداگرانه استفاده کنند و همچنین از عموم مردم تقاضا داریم با درک درست نقشه دشمن، نگذارند تاوان غفلت یک اقلیت زیاده‌خواه را اکثریت جامعه بپردازند.

3. ما ملت مجاهد و مقاوم ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها، فرزند زهرا (سلام الله علیها) شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ضمن ابراز تاسف و تاثر از سکوت و عدم اقدام مجامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر  نسبت به تروریسم دولتی و اقدام جنایتکارانه استکبار جهانی، ضمن محفوظ دانستن انتقام سخت به عنوان یک حق متقابل برای جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت، از نهادهای کشوری، لشگری، امنیتی و قضایی کشور و رسانه‌ها می‌خواهیم دست از پیگیری برنداشته و با تشکیل دادگاه مشترک منطقه‌ای بین ایران و عراق، پیگیری پرونده مطالبه خسارت مادی، معنوی و تنبیهی این جنایت فجیع را رها نکنند.

4. ما امت غیور و غیرتمند ایران اسلامی، ضمن قدردانی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و تلاش‌ها و اقدامات نهادهای امنیتی و اطلاعاتی در تحقق امنیت ملی ممتاز، همسو با مواضع مقتدرانه آنان، به کشورهای پیرامونیِ میزبان پایگاه نظامی نیرو‌های متخاصم اعلام می‌کنیم، هرگونه سوء نیت نسبت به امنیت و تمامیت ارضی کشورمان را بر نخواهیم تافت و در صورت هرگونه تهدید احتمالی، با آمادگی کامل برای رویارویی با دشمنان، در کنار نیروهای مسلح، کشور مبدأ و متجاوز را با پاسخی پشیمان‌کننده مواجه خواهیم کرد. 

5. ما ملت بصیر و انقلابی، به سران کشورهای اروپایی در رقابت و همنوایی با لیدرهای خودخوانده و شخصیت‌های مساله‌دار اغتشاشات اخیر هشدار می‌دهیم، روایت‎‌سازی و ایده توهمی و تبلیغیِ «انقلاب»را، از دیپلماسی واقعی منفک دانسته و نسبت به تبعات و پاسخ پشیمان کننده جمهوری اسلامی به هرگونه خطای راهبردی، مداخله و جهت‌دهی به فتنه سیاه و اغتشاشات و دامن زدن به دوگانه‌سازی مردم با مردم و مردم با حاکمیت با هدف فروپاشی اجتماعی را با واقع‌گرایی و عقلانیت نگریسته و بدانند که با گرد و خاک برخاسته از حرکت سخیف و ترکتازی چند سلبریتی معلوم‌الحال، خللی در بنیان‌های مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد نمی آید. 

6.  ما ملت بصیر و متحد، از پیشرانی ایران اسلامی در تحقق تمدن نوین اسلامی و تغییر مختصات نظم جدید جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و تروئیکای اروپا (انگلیس، فرانسه و آلمان) آگاهیم و می‌دانیم این هم‌صدایی در تطهیر و بزک اقدامات خصمانه غرب، تضعیف تعامل با شرق، نفرت‌پراکنی علیه مدافعان امنیت، نفرت‌پراکنی علیه اقشار متدین و مذهبی و سیاه‌نمایی توفیقات و دستاوردهای انقلاب اسلامی اتفاقی نیست و اتاق فکر و ساختار مشورت‌دهنده به حاکمیت در آمریکا با کمک دنباله‌های دشمن در داخل از هیچ‌گونه سنگ‌اندازی در مسیری که رهبری آمریکایِ رو به افول را دچار چالش کرده‌ فروگذار نخواهند کرد.

لذا برخورد قاطع و بدون مماشات با معاونین در جرم و قلم به مزدهایی که قمه اشرار را تیز و سلاح تروریست‌ها را مسلح و جای جلاد و شهید را عوض کرده‌اند از مطالبات جدی ما میباشد.

7.  عفاف و حجاب، بعنوان تضمین کننده سلامت و پارسایی جامعه، تداوم بخش خط زیبای شرافت و یکی از مظاهر والایی زنان ایرانی، از ارزنده‌ترین نمودهای فرهنگی، اجتماعی در تمدن ایرانی ـ اسلامی بوده و بخش جدا ناپذیر هویت فرهنگ متعالی ما و نقشی تعیین کننده در مرز بندی و مصونیت ما از بی بندوباری و مسخ انسانیت و غلطیدن در منجلاب فرهنگ منحط غربی است.

لذا از دستگاه های مسئول می خواهیم ضمن مدیریت شرایط موجود، و اهتمام بیشتر در اجرای تکالیف مندرج در قانون حجاب و عفاف، مانع از رسوخ افکار شیطانی دنیای غرب در اندیشه زنان و جوانان غیرت مند ایرانی شده و تیرهای سمی‌ای که ایمان جوانان ما را هدف گرفته است را بی اثر کنند.

در پایان ضمن تشکر از حضور حماسی یکایک هم وطنان عزیز مان در جای جای میهن اسلامی، اعلام می‌کنیم ما تا آخر ایستاده‌ایم و صفوف‌مان در مقابل دشمنان همیشه مستحکم خواهد بود.

همچنین پس از قرائت بیانیه نیز راهپیمایان شعار «بانی اغتشاشات، آمریکاست آمریکاست» و «عامل این جنایات، آمریکاست آمریکاست» و همچنین «امت عاشورایی، سازش نمی‌پذیرد- جوان انقلابی ذلت نمی‌پذیرد»، سر دادند.

گفتنی این موارد گوشه ای از راهپیمایی سراسری ملت ایران بود که توسط خبرنگاران این خبرگزاری پوشش داده شد.

ارسال نظرات