۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۷۲۶۸۱۱
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

شهید سلیمانی شخصیتی بین‌المللی، محبوب و مورد احترام همگان است

شهید سلیمانی شخصیتی بین‌المللی، محبوب و مورد احترام همگان است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: شهید سلیمانی شخصیتی بین‌المللی، محبوب و مورد احترام همگان است و امروز در نزد تمام آزادیخواهان به نیکی از ایشان یاد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در مراسم افتتاح دفتر امام جمعه قصرشیرین که با حضور ائمه جمعه استان کرمانشاه در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهید سلیمانی دارای شخصیتی بزرگ و فروتن بود و ما شخصیت این انسان وارسته و پاک را از وصیت ایشان که روی قبرم بنویسد سرباز، می بینیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکیدات فراوانی درباره جهاد تبیین دارند، بنابراین این وظیفه ماست که نسبت به این مقوله و خواسته رهبر انقلاب تلاش وافر داشته باشیم و با تبیین واقعیت ها نسل جوان را هوشیارتر از گذشته کنیم.

امام جمعه کرمانشاه عنوان داشت: همین جهاد تبیین امروز باعث شده است که آمریکایی ها و نیروهای مسلح آنان از ترس ایران و جبهه مقاومت به ناامن بودن منطقه برایشان معترف شوند.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی بین‌المللی، محبوب و مورد احترام همگان است و امروز در نزد تمام آزادیخواهان به نیکی از این سردار والامقام یاد می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اضافه کرد: امروز ایران در جایگاهی در جهان قرار دارد که هرگونه تصمیم گیری بودن حضور ایران عقیم و ناقص خواهد بود و این را باید از افتخارات این نظام دانست.

آیت الله علما تصریح کرد: همین امثال شهید حاج قاسم این بزرگی و اقتدار را به ایران بخشیده اند، بنابراین همه وظیفه داریم که در تربیت امثال حاج قاسم کوشا باشیم.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شهرستان قصرشیرین در دوران دفاع مقدس زیر شدیدترین حملات دشمنان بود، اظهار کرد: اگرچه جنگ تحمیلی به این شهرستان خسارت زیادی وارد کرد، اما امروز شاهد باز شدن مرز خسروی برای تردد زائران عتبات عالیات هستیم.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام صادق صالحی، امام جمعه قصرشیرین با اشاره به اینکه۷۰۰ میلیون تومان هزینه مقاوم‌سازی دفتر امام جمعه این شهرستان شده است، گفت: این میزان مبلغ برای مقاوم سازی دفتر امام جمعه در قصرشیرین توسط شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و همچنین نیکوکاران تامین شده است.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین در ادامه سخنان خود تاکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگمردی بود که حافظ امنیت و مرزهای ایران زمین بود که ما باید رهرو راه این شهید والا مقام باشیم.

امام جمعه قصرشیرین خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره جایگاه شهید سلیمانی می فرمایند که حاج قاسم یک مکتب است و این شهید والامقام تنها یک رزمنده و فرمانده نبوده است، بلکه در بحث معنوی و تقوا دارای مقام و جایگاه والایی بوده اند که بسیاری مجذوب این بزرگوار بودند و این نشان می دهد که اخلاص در ذات این سردار رشید اسلام نهفته بود./1400/

ارسال نظرات