۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۷۲۶۸۲۳
مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کرمانشاه:

آزادی‌خواهان جهان حاج قاسم را مدافع ملت‌ها و امنیت در منطقه می‌دانند

آزادی‌خواهان جهان حاج قاسم را مدافع ملت‌ها و امنیت در منطقه می‌دانند
کرمانشاه ـ فعله گری گفت: تمام آزادی‌خواهان جهان حاج قاسم سلیمانی را مدافع ملت‌ها و حافظ آرامش و امنیت در منطقه می‌دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مصطفی فعله گری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن تسلیت سومین سالگرد شهادت سردار دلها به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: یکی از ویژگیهای شهید سلیمانی، معنویت و عشق به اهل بیت(ع) بود.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه شهید سلیمانی تربیت شده مکتب حضرت امام خمینی(ره) و اهل بیت(ع) بود، افزود: مردمداری، دشمن شناسی، شهادت طلبی و صداقت از ویژگی های حاج قاسم بود.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی اولین فرماندهی بود که پس از انقلاب نشان ذوالفقار دریافت کرد، گفت: حاج قاسم اینها را مدال دنیوی می دانست و می گفت دعا کنید که مدال اخروی را از خدا بگیرم.

فعله گری با اشاره به اینکه تمام آزادی‌خواهان جهان حاج قاسم سلیمانی را مدافع ملت‌ها و حافظ آرامش و امنیت در منطقه می‌دانند، گفت: ایشان سردار و سالار ملی بود و از همین مرتبت بود که می گفت به باور شخصی آدم ها و احوالات دینی آنها کاری نداریم، ما به عنوان “شیعه” برای “انسان” مبارزه می کنیم.

این مسئول گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی: «شهید سلیمانی قهرمان ملّت ایران است، به خاطر اینکه ملّت ایران داشته‌های فرهنگی و معنوی و انقلابی و ارزش‌های خودش را در او متبلور و مجسّم دید».

وی تصریح کرد: با نگاهی گذرا به ویژگی های اعتقادی بینشی و رفتاری شهید سلیمانی می توان او را نماد مثال زدنی از ایثارگران مجاهدان و شهیدانی دانست که در راستای وحدت امت اسلامی و برقراری امنیت جوامع اسلامی نقش آفرینی ویژه داشت./1400/

ارسال نظرات