۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۷۲۶۸۴۶
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح:

انتقام سردار سلیمانی در دستور کار دائمی نیروهای مسلح ایران است

انتقام سردار سلیمانی در دستور کار دائمی نیروهای مسلح ایران است
امیر آشتیانی در پیامی نوشت: انتقام خون سردار سلیمانی هیچگاه از دستور کار نیرو‌های مسلح کشور خارج نخواهد شد و تروریست‌ها سزای این عملشان را خواهند دید.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا،‌ امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در پیامی گفت: انتقام خون سردار سلیمانی هیچگاه از دستور کار نیروهای مسلح کشور خارج نخواهد شد و تروریست ها  سزای این عملشان را خواهند دید.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

عظمت انقلاب اسلامی ایران اگر نشانه‌هایی عیان و زنده‌ای را بطلبد، ایثار و جانفشانی شهدایی چون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حجتی آشکار است. در هر برهه ای از تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی که دشمنان ایران و اسلام تیری به سوی بزرگ مردانی چون حاج قاسم شلیک کرده اند، حقیقت بزرگ، ققنوس وار از دل تاریخ سربرآورده و جریانی پویا را در دل امت اسلام رقم زده است.

سردار رشید و محبوب جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی به تعبیر رهبرمعظم انقلاب و فرماندهی معززکل قوا حضرت امام خامنه ای مدظله العالی  در تمام ابعاد نه یک فرد بلکه یک «مکتب» است که از دل مکتب عظیم امام راحل(رضوان الله تعالی علیه) سربرآورد و چراغ روشنگر راه خیل عظیم جوانان و حقیقت‌جویان و شهادت طلبان جهان شد.

ترور شهید حاج قاسم سلیمانی که توسط پست ترین انسان‌ نماهای تاریخ صورت گرفت، مبیّن این حقیقت است که وی  نه تنها مسیر درست در حمایت از حق‌جویان و ملت‌های مظلوم جهان را در پیش گرفت، بلکه خود به مصباح‌الهدایی تبدیل شدکه امت اسلام را به سمت اهداف والایی چون حمایت از مستضعفان جهان، آزادی قدس شریف و رهایی ملت‌ها از بند استکبار جهانی رهنمون می‌سازد و این نور با ترور خاموش نمی‌شود؛ همانطور که نور مکتب علوی خاموش شدنی نیست.

انتقام خون سردار سلیمانی در دستور کار دائمی نیروهای مسلح کشور است و آمران و عاملان این ترور ناجوانمردانه، در زمان و مکانی که فکرش را هم نمی‌کنند به سزای  عمل ننگین خود خواهند رسید؛ و جمهوری اسلامی ایران تعیین کننده زمان و مکان آن خواهد بود و سربازان این مرز و بوم برای آن لحظه تاریخی دست به ماشه هستند و این وعده‌ای تخلف ناپذیر است.

بی‌شک جوانان و سربازان تربیت یافته  در مکتب امام  حسین(علیه السلام) در مسیر خون سرخ  شهید سلیمانی و تحت امر فرماندهی معظم کل قوا"مدظله العالی" لحظه ای از تبلیغ اسلام عزیز و امنیت ایران اسلامی غافل نمی‌مانند و با سرمشق قرار دادن مفاهیم والایی چون شجاعت،جهاد، ایثار، تدبیر و ولایتمداری در مکتب سردار سلیمانی، رهپوی آن مسیر والا هستند و خواهند بود.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز بر خود فرض می‌داند با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های نظامی کشور و با پشتیبانی خادمانه از نیروهای مسلح، مسیر تحقق تمامی آرمان‌های امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر و عزیزمان همانند سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را هموارتر کند و در این زمینه از هیچ مجاهدتی فروگذار نخواهد کرد.   

ارسال نظرات