۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۷۲۶۹۸۸

منطقه بزرگ فرهنگی کاشان میزبان کاروان قرآنی شهید سلیمانی شد

منطقه بزرگ فرهنگی کاشان میزبان کاروان قرآنی شهید سلیمانی شد
اصقهان - معاون فرهنگی قرآنی و ارتباطات آستان مقدس علی ابن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان گفت: پنجشنبه ۱۵ دی‌ماه آخرین روز حضور کاروان قرآنی شهید سلیمانی در استان اصفهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، جواد دهقانی معاون فرهنگی قرآنی و ارتباطات آستان مقدس حضرت علی ابن باقر(ع) صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های کاروان قرآنی شهید سلیمانی گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه به‌منظور گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همر زمان ایشان، با محوریت کاروان قرآنی شهید سلیمانی، محافل انس با قرآن و شهدا را در تعدادی از شهر‌های کشور برگزار می کند. 

وی با اشاره به اینکه این کاروان قرآنی فردا پنحشنبه ۱۴ دی‌ ماه همزمان با ایام وفات حضرت ام البنین(س) عازم منطقه کاشان و آران و بیدگل می‌شود، افزود: از نماز ظهر و عصر با اجرای حمید مجیدی مهر رییس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و تلاوت احمد ابوالقاسمی، مهدی غلام نژاد و حمید رضا احمدی وفا در پادگان ۸۴۰ شهید کبریایی شهرستان آران و بیدگل به اجرای برنامه می‌پردازد.

معاون فرهنگی قرآنی و ارتباطات آستان مقدس علی ابن باقر با بیان اینکه پنجشنبه ۱۵ دی‌ماه آخرین روز حضور کاروان قرآنی شهید سلیمانی در استان اصفهان است، گفت: این کاروان همرمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در آستان امامزاده سلطان علی ابن محمدباقر (ع) مشهد اردهال کاشان برنامه دارد.

دهقانی از علاقمندان به ساحت مقدس قرآن و عترت و شهدای والامقام و مجامع قرآنی منطقه بزرگ فرهنگی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، دلیجان و محلات برای حضور در این برنامه فاخر دعوت کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات