۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۷۲۷۰۷۲

برگزاری جلسۀ آموزشی توجیهی دبیران ستاد اقامه نماز

برگزاری جلسۀ آموزشی توجیهی دبیران ستاد اقامه نماز
ستاد اقامه نماز کشور در دو روز متوالی جلسۀ آموزشی توجیهی دبیران ستاد اقامه نماز شهرستان‌های ۱۴ استان کشور در مشهد مقدس برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، جلسۀ آموزشی توجیهی دبیران ستاد اقامه نماز شهرستانهای 14 استان کشور در مشهد مقدس با حضور حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور و قائم مقام و جمعی از مدیران و معاونین ستاد در دو روز متوالی با هدف تشریح فعالیت‌های ستاد اقامه نماز و برنامه‌های قابل اجرا در سطح شهرستان‌ها و ابلاغ شیوه‌نامه‌های فرهنگی و آموزشی در هتل نماز مشهد برگزار و مقرر شد که دورۀ آموزشی سایر استان‌ها اواخر بهمن ماه برگزار شود.

صالحی مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور گفت: این دوره آموزشی با تدریس حجت الاسلام بهشتی مشاور علمی و فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور با موضوع روش‌های فرهنگ‌سازی نماز و سخنرانی قائم مقام ستاد اقامه نماز و معاونین در بخش‌های نظارت و ارزیابی، فرهنگی و آموزشی و روابط عمومی و اطلاع‌رسانی همراه بود.

وی افزود: در حاشیه این دوره آموزشی حجت الاسلام قرائتی با رؤسای حوزه علمیه و جامعة المصطفی استان خراسان رضوی دیدار و گفت و گو کرد و با هماهنگی به عمل آمده با 800 نفر از دانشجو معلمان دیدار کردند.

برگزاری جلسۀ آموزشی توجیهی دبیران ستاد اقامه نماز

ارسال نظرات