۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۹
کد خبر: ۷۲۷۱۸۹
در پی گستاخی نشریه شارلی ابدو؛

علما، شخصیت ها و مراکز حوزوی اهانت به مرجعیت و ولایت را محکوم کردند

علما، شخصیت ها و مراکز حوزوی اهانت به مرجعیت و ولایت را محکوم کردند
هجمه های شیطانی این بار به صورت مستقیم و بی واسطه مرجعیت و ولی فقیه را نشانه رفته اما دشمنان نظام بدانند ایندو خط قرمز ملت بصیر ایران و مسلمانان آزادیخواه جهان است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در طول تاریخ اسلام به ویژه دوران غیبت حضرت امام عصر عجّل الله تعالی فرجه الشریف، روحانیت و مرجعیت والامقام شیعه همواره بزرگترین حامی اسلام و یاور مستضعفان و آزادی خواهان در برابر مستکبران و زورگویان زمان بوده اند دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی با درک نقش و اهمیت جایگاه مرجعیت شیعه به ویژه جایگاه و نقش زعیم عالیقدر شیعیان و ولی امر مسلمین جهان و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در هدایت گری و رهبری ملت‌های مسلمان همواره با حقد و کینه شدید نسبت به آن مقام والا دشمنی ورزیده اند و هر از چند گاهی با اقدامات شیطانی، پلید و زشت، ماهیت کثیف خود را به منظور تضعیف جایگاه ولایت فقیه به نمایش می‌گذارند.

نشریه شارلی ابدو از نشریه های فرانسوی در روزهای اخیر در اقدامی موهن جایگاه رفیع مرجعیت و ولی فقیه و نائب حضرت ولی عصر(عج) را نشانه رفته است از این رو مراجع تقلید، علما، مراکز حوزوی، شخصیت های لشکری و کشوری با انتشار بیانیه های جداگانه این عمل شنیع نشریه فرانسوی را محکوم کرده اند.

مراجع، علما و مراکز حوزوی اهانت به ولی فقیه را محکوم کردند

دشمنان این نظام با توهین و جسارت کار به جایی نخواهند برد

حضرت آیت‌الله نوری همدانی اهانت نشریه فرانسوی را محکوم کرد که متن آن به این شرح است.

بسم اللّه الرحمن الرحیم
با کمال تأسف در کشوری که ادعای آزادی و تمدن دارد بی‌شرمانه‌ترین اعمال را در طی این سال‌های اخیر انجام داده و پیوسته به باورهای پاک ملت‌ها توهین می‌کند و جسارت به مقدسات مسلمانان را در پیش گرفته است تردیدی نیست که اهانت‌های گذشته با ساحت نورانی و مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم (صلی اللّه علیه و آله) و اخیراً هم به جایگاه مرجعیت و رهبری شیعه با هدایت اربابان صهیونیستی شان بوده است اما این حلقه نامبارک آمریکا و سعودی و صهیونیستی و نوکرانشان همچون فرانسه بدانند که با توهین و جسارت کار به جایی نخواهند برد بلکه ملت‌‌ها را بیدارتر و در مقابله با استکبار آنها مصمم‌تر می‌نماید اینجانب اهانت این مجله را محکوم نموده و از سازمان‌های بین‌المللی جهان اسلام می‌خواهم موضوع را به طور جدی پیگیری نمایند.
والسلام علیکم و رحمة اللّه و برکاته
حسین نوری همدانی
۱۴۰۱/۱۰/۱۷

مراجع، علما و مراکز حوزوی اهانت به ولی فقیه را محکوم کردند

دشمن با توهین و جسارت عقده گشایی می کند

آیت الله حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه اقدام موهن نشریه شارلی ابدو را محکوم و تاکید کرد که دشمنان با توهین و جسارت به عقده گشایی روی آورده اند.

مراجع، علما و مراکز حوزوی اهانت به ولی فقیه را محکوم کردند

نفرت مسلمانان را نسبت به خود بیشتر می کنید

آیت الله فاضل لنکرانی طی بیانیه ای اهانت به ولی فقیه را محکوم کرد.

آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی صبح امروز در پایان درس خارج فقه با ابراز انزجار از هتک حرمت نشریه فرانسوی به مقدسات دینی و اهانت به رهبری انقلاب گفت: متأسفانه یکی از نشریات فرانسوی که سابقه‌ای سخیف و ید طولایی در اهانت‌ به پیامبر اکرم(ص) و مقدسات اسلام و بزرگان دین دارد به بهانه اینکه مردم و نشریات ما آزادند، زشت‌ترین اعمال را در قالب کاریکاتور نسبت به بزرگان دین، رهبری، مراجع و مقدسات ما مرتكب شده‌ است.

آیت الله فاضل لنکرانی ابراز داشت: به گردانندگان این نشریه که چنین عمل بسیار زشت و قبیحی را انجام داده و سابقه ننگین شان در این امور زیاد است می‌گوئیم با شما كه به ملاک دینی نمی‌توان صحبت کرد چون دین را قبول ندارید، در همه ادیان اهانت به مقدسات ادیان دیگر تقبیح شده، عقل هم همین را می‌گوید؛ اما آیا شما ملاک عقل و انسانیت را هم انکار می‌کنید؟

وی با اشاره به وجود تناقض ادعای حقوق انسان و حقوق بشر در غرب، گفت: اگر نمی خواهید بر طبق عقل، دین و انسانیت عمل کنید پس چگونه داعیه دار هستید؟ پس غلط می‌کنید از حقوق بشر حرف می‌زنید. غلط می‌کنید از ارتباط بین کشورها و مردم  بر اساس انسانیت حرف می‌زنید؟ غلط می‌کنید كه مدعی احترام برای انسان ها باشید؟ اینقدر فضاحت شما زیاد است كه می‌خواهید برای همجنس‌بازان به عنوان انسان احترام و کرامت قائل شوید اما مقدسات میلیون‌ها انسان شیعه را مورد هتک قرار می‌دهید. ادعای حقوق انسان و حقوق بشر نکنید، ادعای تمدن نکنید که حیوانات از این ادعاهای شما خجالت می‌کشند!

وی  با  اعلام انزجار شدید از هتک حرمت نشریه فرانسوی به رهبری انقلاب، گفت: ما انزجار شدید خود را از این کاریکاتورهایی که این روزها در فضای مجازی منتشر شد اعلام می‌کنیم و به آن ها می گوییم با این كارها، شما نفرت مسلمانان و شیعیان را از خودتان بیشتر می‌کنید.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) بیان کرد: شما که ملاکات انسانیت، عقل، دین و رعایت حقوق متقابل را که در قوانین سازمان ملل هم آمده، زیر پا می‌گذارید، اولاً بدانید میلیو‌ن‌ها انسان مسلمان و حتی غیر مسلمان را دشمن خود قرار دادید و این چنین نیست که خشم مسلمانان فقط به همین جا و در همین حد متوقف شود. ثانیاً ما از مراکز بین‌المللی می‌خواهیم به وظیفه خود عمل كنند؛ هر چند سازمان ملل نشان داده هیچ‌وقت به دنبال احقاق حقوق انسانها نبوده‌ است. این مراکز و گروههایی که در سازمان ملل با بوق و كرنا حق زیست حیوانات را هم دنبال می‌کنند، پس چرا حقوق اولیه انسان‌ها را دنبال نمی‌کنند و اینچنین دربرابر اهانت به مقدسات مسلمانان بی تفاوتند؟

آیت الله فاضل لنکرانی بر لزوم موضع گیری و برخورد جدی مسؤولان در مسئله هتک حرمت نشریه فرانسوی تأکید و خاطر نشان کرد: در خاتمه از مسئولین وزارت خارجه می‌خواهیم با این اهانت به شدت برخورد کنند و به یک تعابیر محدود سیاسی اکتفا نکرده و با بیان الفاظ کلیشه‌ای دیپلماتیك مسئله را تمام نکنند، البته می‌دانم مسئولین دولتی هم یک چارچوبی دارند، ولی طوری قوی‌ عمل کنند که زمینه این جور اهانت‌ها و جسارت‌ها به وجود نیاید.

مراجع، علما و مراکز حوزوی اهانت به ولی فقیه را محکوم کردند

رهبری از جوانی تا به امروز گام های استوار برداشته است

آیت الله شب زنده دار با انتشار پیامی به اهانت نشریه فرانسوی واکنش نشان داد.

بسم الله الرحمن الرحیم

قَالُوا رَبَّنَا غَلَبَتْ عَلَيْنَا شِقْوَتُنَا وَكُنَّا قَوْمًا ضَالِّينَ»(مومنون/106) آن شقاوت نفسانی‌مان باعث شد که به این بدی دچار شویم. «رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْهَا فَإِنْ عُدْنَا فَإِنَّا ظَالِمُونَ»(مومنون/107) تقاضا می‌کنند که خدایا ما را از این آتش بیرون آور و اگر دو مرتبه سرپیچی کردیم و دچار معصیت شدیم آن وقت، ما ظالم هستیم.

اما خدای متعال در جواب آنها می‌فرماید: «قَالَ اخْسَئُوا فِيهَا وَلَا تُكَلِّمُونِ * إِنَّهُ كَانَ فَرِيقٌ مِنْ عِبَادِي يَقُولُونَ رَبَّنَا آمَنَّا فَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا وَأَنْتَ خَيْرُ الرَّاحِمِينَ * فَاتَّخَذْتُمُوهُمْ سِخْرِيًّا حَتَّىٰ أَنْسَوْكُمْ ذِكْرِي وَكُنْتُمْ مِنْهُمْ تَضْحَكُونَ»(مومنون/108-110) می‌فرماید: ذلیلانه در آتش بمانید و با من هم صحبت نکنید. چرا؟ چون گروهی از عباد و بندگان من بودند که حرفشان این بود: «رَبَّنَا آمَنَّا فَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا وَأَنْتَ خَيْرُ الرَّاحِمِينَ» اما شما در برابر آنها چه کردید؟ «فَاتَّخَذْتُمُوهُمْ سِخْرِيًّا» آنها را به تمسخر گرفتید «حَتَّىٰ أَنْسَوْكُمْ ذِكْرِي وَكُنْتُمْ مِنْهُمْ تَضْحَكُونَ» به تعبیر ما: به ریش آنها می‌خندیدید.

امروز این مجله خبیث و اصحاب خبیثش - که به ستون انقلاب و رهبری معظم و عظائم امور ما این‌طور اهانت و تمسخر می‌کنند و می‌خندند - همه مصداق این آیات هستند. این‌ها جهنمیان و اهل ناری هستند که خدای متعال به آنها می‌فرماید: شما کسانی را مسخره می‌کردید و به آنها می‌خندیدید که داعی الی الله و راهنمایانِ مردم به ارزشها بودند و مردم را به اطاعت خدا و زندگی تحت لوای الهی دعوت می‌کردند.

آیا مگر کار رهبری (دام ظله) غیر از این است؟! ایشان از جوانی و نوجوانی تا به امروز در این راه، قدمهای استوار برداشته و زندانها و شکنجه‌ها و مشکلات را تحمل کرده است و وقتی رهبری را به ایشان پیشنهاد کردند «و دموعه یجری» (اشکهایش جاری شد) ولی شما می‌آئید این‌طور وقیحانه و ظالمانه نسبت به این شخصیتِ مومنِ عارفِ دل‌داده‌ی از خود گذشته، جسارت می‌کنید! شما «فَاتَّخَذْتُمُوهُمْ سِخْرِيًّا حَتَّىٰ أَنْسَوْكُمْ ذِكْرِي وَكُنْتُمْ مِنْهُمْ تَضْحَكُونَ». و قهرا خدای متعال به آنها می‌فرماید: «اخْسَئُوا فِيهَا وَلَا تُكَلِّمُونِ».

ان‌شاء الله خدای متعال به رهبری معظم (دام ظله) برای هدایت امت، عمر طولانی با سلامتی و عافیت و هدایت‌های خاصه خودش عنایت بفرماید تا ان شاء الله این پرچم را به دست مولایمان حضرت بقیة الله الاعظم(عجل‌الله‌فرجه‌الشریف) بسپارد و در کنار آن بزرگوار به نوکری اسلام و فرمان‌برداری از آن بزرگوار بپردازد و به همه ما شیعیان و موالیان اهل بیت (علیهم السلام) نیز (فرمان‌برداری از حضرت حجت و خدمت به اسلام را) عنایت و اقدام بفرماید.

مراجع، علما و مراکز حوزوی اهانت به ولی فقیه را محکوم کردند

مواضع دقیق رهبری دشمنان را دچار اخیر کرده است

آیت الله سیفی مازندرانی در پیامی نسبت به توهین نشریه فرانسوی واکنش نشان داد.

متن پیام آیت الله سیفی مازندرانی از استادان حوزه علمیه قم در پی اهانت مجله شارلی ابدو به ساحت مقام منیع مرجعیت و ولایت به این شرح است:

بسمه تعالی

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (الصف: ۸)

رهبری حکیمانه ی آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی، همانگونه که امام راحل عظیم الشأن فرمودند چون خورشید میدرخشد.

پس از رحلت امام راحل قدس سره، کشتی نجات انقلاب اسلامی در مقاطعی دچار طوفان های سهمگین فتنه گردید، که با درایت و تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه ی انقلاب، فقیه توانمند و بصیر اهل بیت علیهم السلام به ساحل امن رهنمون گردید.

این پدیدهء بی نظیر تاریخ بشریت، سران استکبار را که قرنها خون مستضعفین و محرومین جهان را چون خفاش می مکیدند دچار تحیر و سر درگمی نمود و موجب شد بی هدف و به هر سوئی حمله ور شوند.

گاهی با اهانت به ساحت پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و گاهی با اهانت به مقام شامخ قرآن کریم و گاهی با به راه انداختن جنگ نیابتی توسط جنایتکاران خونخوار داعش و گاهی با ترور مغزهای متفکر عرصه علوم و فناوری و گاهی با ترور ناجوانمردانه سرداران فاتح جبهه های نبرد حق علیه باطل و گاهی با تحریک و فریب جوانان زودباور و مسلح کردن آنان و به جان برادران خود انداختن .

ولی در این میان هرگاه خواستند با هر نقشه ای خورشید عالم تاب انقلاب را نشانه روند، ذات اقدس احدیت با قدرت لایزال و قهار خود آنچنان مکر آنان را دامی برای خودشان قرار داد که به آن گرفتار شده و برای نجات از آن دست و پا می زنند.

و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین

ما تنها به قدرت خداوند قهار و قاصم الجبارین تکیه داریم و از هیچ قدرتی کمترین باکی نخواهیم داشت.

و سلام الله علی عباده المومنین المجاهدین

حوزه علمیه قم

علی اکبر سیفی مازندرانی

17 دی ماه 1401

مراجع، علما و مراکز حوزوی اهانت به ولی فقیه را محکوم کردند

جنگ ترکیبی پاسخی درخور می طلبد

آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه در بیانیه ای نسبت به اهانت نشریه شارلی ابدو نوشت.

مجله ای وقیح که توهین و گستاخی به پاک ترین باورهای میلیون ها انسان را رویه عادی شده خود قرار داده و دامن هنر را به بی حرمتی ها آلوده است باری دیگر به هجمه ای شیطانی بر علیه ارزش های انسانی و الهی، نام مبارک حضرت حق تعالی (تبارک اسمه و جل جلاله) و رمز مرجعیت شیعه و شخصیت عظیم الشأن رهبری معظم (دام ظله) اقدام کرده است. بی گمان این طرح ابلیس حلقه ای از نقشه شوم دین زدایی و یورش به بنیان های هویت توحیدی و اسلامی و جنگ ترکیبی و حرمت شکنی ارزش های انسانی و الهی و اسلامی و انقلابی است که پاسخی درخور می طلبد .

حوزه های علمیه ایران و جهان این حرکت ضد انسانی، ضد ایمانی، نفرت پراکنانه، خشونت طلبانه و بغض آفرین را تعرض به امت اسلام، مرجعیت شیعه، ملت شریف ایران و اسلام عزیز و فراتر از یک اقدام محدود و خودسرانه ارزیابی کرده، با صدایی بلند و فریادی روشن گرانه محکوم می کند.

مراجع، علما و مراکز حوزوی اهانت به ولی فقیه را محکوم کردند

غرب شعار آزادی بیان و حقوق بشر را به اسارت درآورده است

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اهانت شارلی ابدو را محکوم کرد و چنین یادآور شد:

غرب و رژیم‌های سکولار گرچه در مقام ادعا، شعار حقوق بشر و آزادی سر می‌دهند؛ اما در حقیقت این دو ارزش و شعار را به اسارت در آورده‌اند و با تزویر و فریب، آن را به ابزاری جهت نیل به اهداف شیطانی خود قرار داده‌اند.

در سبک زندگی غربی دین کنار گذاشته شده تا لذت گرایی و خواست‌های نفسانی ضد انسان را جایگزین کنند. مدعیان عقلانیت، آزادی حقیقی را به مسلخ ولنگاری و اقدامات نامشروع ضد دینی برده اند و به مبارزه با خدا وفطرت قیام کرده اند.

اقدام ضد انسانی، ضد دینی و ضد اخلاق نشریه مبتذل یکی از کشورهای اروپایی در اهانت به ارزش‌های الهی همچون اهانت به پیامبر اسلام -صلی الله علیه وآله- در سال‌های پیش، به روشنی نشان می‌دهد که آزادی بیان امروز ابزار سرکوب حقیقت شده است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اهانت اخیر این نشریه ضد انسانی، به مقام شامخ ولایت، این یگانه پرچمدار اخلاق، معنویت، عدالت و حقوق حقیقی انسانیت در دنیای امروز را محکوم می‌کند. و از متولیان دستگاه دیپلماسی و فرهنگی کشور مؤکدانه می‌خواهد این اقدام ضد فرهنگی را مورد پیگیری حقوقی قرار دهند و صدای اعتراض حق طلبان را به گوش جهانیان برسانند.

دولت ضد عدالت، ضد معنویت، و ضد فرهنگ متبوع این نشریه بداند در مرداب هرزه گرایی و فساد خودساخته غرق خواهد شد و این پایان اجتناب ناپذیر بردگی و بندگی شیطان است.

رهبر معظم انقلاب -دام ظله العالی- در چشم آزادی‌خواهان و حق طلبان جهان، عزیز و با عزت است. اهانت به خورشید روشن ولایت، خاک پاشی برآفتاب است که غبار آن چشم هتاکان را کور خواهد کرد. و همانا خداوند ُعِزُّ مَن تَشاء وتُذِل‌ُّ مَن تَشاء است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

مراجع، علما و مراکز حوزوی اهانت به ولی فقیه را محکوم کردند

رفتار توهین آمیز و غیرانسانی نشریه فرانسوی

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی بیانیه ای اهانت نشریه فرانسوی را محکوم کرد و نوشت:

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در بیانیه ای ضمن حمایت قاطع از بیانیه و مواضع حکیمانه و استوار مدیریت حوزه‌های علمیه، اقدام وقیحانه و شرم‌آور اسلام‌ستیز نشریه فرانسوی در تداوم ترویج خط نفاق و توهین به مقدسات را به‌شدت محکوم کرد که متن آن به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ * هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَیٰ وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ» [سورة الصف ۸ - ۹]

حکام جنایت‌کار غربی پیرو مکتب لیبرال دموکراسی برای تقابل باارزش‌ها و مقدسات ملت‌ها از هیچ روش و ابزاری دریغ ندارند

رفتار غیرانسانی و توهین‌آمیز نشریه فرانسوی به مقام عالی مرجعیت دینی و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی (که در پرتو مکتب اسلام اهل‌بیتی، فاتح دل‌های ملت‌ها و رسوایی نظام سلطه غربی شده است)، در تداوم توهین‌های زنجیره‌ای آنان به کتب آسمانی و پیامبران الهی و با چراغ سبز رئیس‌جمهور و دولت فرانسه ارزیابی می‌شود. این رفتار تروریسمی فرهنگی حاکمان فرانسه، که پناه‌دهنده‌ تروریسم‌های دنیا و ایران اسلامی هستند، واکنش استیصال آنان در راستای ترویج خشونت‌طلبی‌شان است و به‌یقین، منجر به منفورتر شدن حاکمان بشر نماهای ضد بشر فرانسه خواهد شد

کینه قلبی کشورهای استعمارگر و تجاوز پیشه از انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت و اقدام تروریسم فرهنگی دولت فرانسه، سبب استوارتر شدن اراده انقلابی محور مقاومت و آزادگان جهان در ادامه راه افتخارآور مبارزه باسیاست‌های خصمانه پیروان مکتب لیبرال دموکراسی خواهد شد.

دولت‌های تروریسمی بدانند (چه بخواهند و چه نخواهند)، اسلام ناب محمدی (صلی‌الله علیه و آله) شتابان، قلب مردم آنان و قلوب ملت‌های تحت سلطه‌شان را تسخیر و مستکبران عالم را سرنگون خواهد کرد.

بار دیگر میثاق خود با ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای را اعلام و از وزارت امور خارجه می‌خواهیم تا روابط خود با دولت تروریسم و منافق فرانسه را مورد ارزیابی دقیق‌تری قرار دهد.

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن حمایت قاطع از بیانیه و مواضع حکیمانه و استوار مدیریت حوزه‌های علمیه، اقدام وقیحانه و شرم‌آور اسلام‌ستیز نشریه فرانسوی در تداوم ترویج خط نفاق و توهین به مقدسات را به‌شدت محکوم می‌نماید.

بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

دفتر تبلیغات اسلامی در پی اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو، طی بیانیه ای، ضمن محکومیت، از تمامی نهادهای داخلی و بین المللی برخورد با این نشریه را خواستار شد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی
نشریه شارلی ابدو، که چندی پیش با وقاحت به ساحت پیامبر مهربانی(ص) توهین کرد و قلب میلیون ها انسان آزاده را به درد آورد، بار دیگر به بهانه آزادی بیان، باور میلیون ها انسان را به سخره و توهین گرفت و حریم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران را هدف کینه ضد اسلامی خود قرار داد.

علما، شخصیت ها و مراکز حوزوی اهانت به مرجعیت و ولایت را محکوم کردند

کینه و دشمنی مدعیان تمدن و آزادی بیان در این رفتارهای ضد اخلاقی، ناشی از دفاع تمام قد جمهوری اسلامی و امامین انقلاب از مستضعفین و مظلومان در جهان است.بی شک شجره طیبه انقلاب اسلامی همواره در طول عمر پربرکتش خار چشم ظالمان و مدافع مظلومان بوده است.

اقدامات مذبوحانه و وقیحانه‌ای چون تمسخر و توهین به باورها و ارزش‌های انسان‌ها، رفتاری دور از عقل و انصاف، مخالف با اصول و موازین حقوق بین الملل و آزادی بیان است که گویای عجز و ناتوانی صهیونیسم جهانی است.

دفتر تبلیغات اسلامی ضمن محکوم کردن توهین های نشریه شارلی ابدو و هدایت و حمایت دولت فرانسه و دستگاه های امنیتی این کشور در انجام این اقدامات هتاکانه و وقیحانه، از دولت محترم جمهوری اسلامی و سایر دولت های اسلامی مستقل و آزاده و دستگاه قضایی، وزارت خارجه و تمامی نهادهای اسلامی و بین المللی انتظار دارد تا با برخورد محکم و شایسته با آن نشریه و حامیانش، از بروز چنین رفتارهایی جلوگیری کنند.

بیانیه ۱۴ بندی مجمع نمایندگان طلاب در محکومیت نشریه وقیح شارلی ابدو منتشر شد.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
وَ لاَ تَحْسَبَنَ اللَّهَ غَافِلاً عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا یُؤَخِّرُهُمْ لِیَوْمٍ تَشْخَصُ فیهِ الْأَبْصَارُ؛ و خدا را از آنچه ستمکاران انجام می‌دهند، بی خبر مپندار؛ مسلماً [کیفر] آنان را برای روزی که چشم‌ها در آن خیره می‌شود، به تأخیر می‌اندازد. ابراهیم/۴۲»

سلام بر ۱۹ دیماه روز دفاع از ولایت فقیه و مرجعیت دینی

سلام بر دهه بصیرت (۹ تا ۱۹ دیماه) وحمایت جانانه امت از ولایت فقیه مرجعیت دینی و نظام اسلامی

سلام بر شهیدان دفاع مقدس، خدمت، سلامت، امنیت و دفاع از حرم بویژه سرداردلها وسپهبد ولایتمدار حاج قاسم سلیمانی

مجله‌ وقیح شارلی ابدو فرانسه دامن هنر و مطبوعات را به بی حرمتی‌ها آلوده کرده است و بار دیگر در اهانت وهجمه ای شیطانی بر علیه ارزش‌های انسانی و الهی، نام مبارک حضرت حق تعالی (تبارک اسمه و جل جلاله) و رمز مرجعیت شیعه و شخصیت عظیم الشأن رهبری معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) اقدام به توهین و گستاخی بیشرمانه به ساحت ولایت فقیه و مرجعیت دینی کرده است و این درحالی است که پیش از این به ساحت قدسی پیامبر عظیم الشان اسلام و پاک‌ترین باورهای میلیون‌ها مسلمان و آزاده جهان جسارت و توهین ددمنشانه کرده بود.

بی گمان این طرح ابلیسی و شیطانی، حلقه ای از نقشه شوم دین زدایی و یورش به بنیان‌های هویت توحیدی و اسلامی و جنگ ترکیبی و حرمت شکنی ارزش‌های انسانی و الهی و اسلامی و انقلابی است که پاسخی درخور می‌طلبد.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و طلاب و فضلا و اساتید و محققان و پژوهشگران و حوزه‌های علمیه ایران و جهان این حرکت ضد انسانی، ضد ایمانی، نفرت پراکنانه، خشونت طلبانه و بغض آفرین را تعرض به امت اسلام، مرجعیت شیعه، ملت شریف ایران و اسلام عزیز دانسته و فراتر از یک اقدام محدود و خودسرانه ارزیابی می کند و با صدایی بلند و فریادی رسا و روشنگرانه محکوم و نکاتی چند را متذکر می شود:

۱. دولت فرانسه بهتر است بجای فرافکنی بی‌شرمانه از سرکوب تظاهرات واعتراضات علیه سرمایه داری مردم خود دست بردارد و ازسیاست یک بام و دو هوای نخ نما خودداری کند.

۲.شکست مفتضحانه غرب در اغتشاشگری علیه ایران اسلامی وتحریم زمین گیر کننده! غرب را سراسیمه و گیج کرده و نابخردانه به توهین و اهانتهای بیشرمانه روی آورده اند که از این نیز جز پشیمانی و سرخوردگی راهی نخواهند داشت.

۳.استهزاء، بی‌شرمی و چنگ‌انداختن بر چهره درخشان انقلاب اسلامی و رهبر فرهیخته و حکیم آن نشان از بغض پنهان و آشکار قدرت‌های استعماری و شکست مفتضحانه آنها در جنایت‌ها، توطئه‌ها و فتنه‌ انگیزی‌ های سالیان متمادی آنها در برابر امام حکیم امت اسلامی و امت بصیر در صحنه دارد و آزادگان عالم آنها را واکنشی رذیلانه می‌دانند که از سر استیصال و ناتوانی در مقابله با امواج فزاینده و عظمت انقلاب اسلامی بدان تشبّث شده است.

۴. دولت بدون پشتوانه مردمی وضعیف و دیگر زورمداران و مستکبران عالم بدانند که این حرمت‌شکنی‌ها، نتیجه‌ای جز رسوایی و نکبت و بی‌آبرویی برای آنها به همراه نخواهد داشت. اراده الهی بر اتمام نور و حقانیت اسلام ناب مستقر است و خداوند متعال با همه جنود زمینی و آسمانی این اراده را محقق خواهد کرد. یریدون لیطفئووا نورالله بافواههم والله متمّ نوره و لو کره الکافرون؛ هوالذی ارسل رسوله بالهدی و دین الحق لیظهره علی الدین کله ولو کره المشرکون (سوره صف آیه۸ و۹)

۵. با تاکید و تأیید آزادی‌های مشروع، از مجامع بین‌المللی انتظار داریم، جسارت و هتک حرمت ادیان الهی و مقدسات و توهین به نمادهای دینی و میراث معنوی ملت‌ها را به دلیل نفرت پراکنی وکینه گستری ممنوع و محکوم کند.

۶. از نهادهای دینی و رهبران ادیان انتظار می‌رود در برابر این حرکت وقیحانه و تروریسم فرهنگی موضعی صریح اتخاذ نمایند.

۷. حرکت زنجیره‌ای برخی از نشریات مبتذل غربی و وابسته به آنات در سالیان اخیر در پاره‌ای از کشورها بویژه فرانسه نشان دهنده سیاستی پنهان در مبارزه آشکار با اسلام و امت اسلامی و عمدتاً برای انحراف افکار عمومی از خشونت‌های سیستمی غرب و تبعیض گسترده ونقض حقوق بشر در آن کشورها است، حرکتی که از توهین به پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) و قرآن کریم آغاز و به جسارت به مقام شامخ مرجعیت دینی و ولایت فقیه و آزار مسلمانان و منع حجاب رسیده و اوج زشتی و پلشتی و رذالت آن را در این حادثه دردناک شاهدیم.

۸. لازم است مجامع غربی و دولت‌های اروپایی به افکار عمومی جهان اسلام پاسخگو باشند و اقدامات بازدارنده انجام دهند، دولت فرانسه نیز می باید از کینه توزی های پیوسته خود دست بردارد و این ناهنجاری‌های ارزش ستیزانه و رفتارهای غیر قابل پذیرش و بر خلاف عرف و ادب و ارزش‌های انسانی و بین المللی خود را جبران و عذرخواهی نماید و گرنه باید آماده عکس العمل قاطع ملت‌های مسلمان باشد.

۹. مقام مرجعیت دینی و نهاد عالمان دین برآمده از تاریخی بزرگ و سرشار از دانش و معرفت و فضیلت و کانون عشق و ارادت به ارزش‌های اخلاقی و معنوی و سلسله جنبان نهضت‌ها و جنبش‌ها و انقلاب‌های آزادی بخش علیه استبداد و استعمار و دفاع از حقوق مظلومان و نجات امت‌های ستمدیده و آزاده و استقلال کشورهای به استثمار کشیده شده است و طبیعی است که استثمارگران و کشورهای دارای پیشینه استعمارگری و تجاوز پیشگی همچون فرانسه از آن کینه در دل داشته باشند؛ اما رعایت حداقل آزادگی و شرم و حیا ضرورتی قاطع دارد و بدون تردید حرمت شکنی و قداست زدایی اخیر نسبت به نهاد دین و شخصیتی عالیقدر که ملیون‌ها نفر در سراسر جهان از او پیروی می‌کنند و به او عشق و ارادت می‌ورزند، بر خلاف هنجارهای پذیرفته شده اخلاقی و انسانی بوده و نقض قوانین و عرف بین المللی بشمار می‌آید و برای آزادی خواهان و مسلمانان و ملت بزرگ ایران غیر قابل تحمل است.

۱۰. این سبکسری ها و بی شرمی ها که پرده از خوی استبدادی و استعماری حرمت شکنانه و قبیح دولت‌های استثماری برداشته است، نه تنها امت اسلام و محور مقاومت و ملت شریف ایران و آزادگان عالم را از ادامه مسیر پر افتخار مبارزه با ستم و فساد و استکبار باز نمی‌دارد، بلکه آنان را در عزم انقلابی خود استوارتر می‌سازد.

۱۱. قطعا امت اسلام و جوانان مسلمان در سراسر گیتی با شجاعت و هوشیاری از همه ظرفیت‌های قانونی، قدرت‌های ملی و مردمی و سرمایه‌های اجتماعی برای تحت تعقیب قرار دادن و مجازات مجرمان و آمران این بی شرمی بهره برده و احساسات پاک و انزجار خود را نسبت به این هجوم شیطانی نشان خواهند داد و آن را محکوم خواهند کرد و مطالبات خود را فریاد خواهند زد.

۱۲. از تمامی دولت‌های اسلامی، دولت‌های مستقل و آزاده،و به ویژه قوه مجریه و دستگاه قضائی، وزارت خارجه و سایر نهادهای جمهوری اسلامی ایران انتظار می‌رود همه توان خود را برای برخورد با این اقدام ناپسند و پیشگیری از وقوع مجدد چنین جنایاتی بکار گیرند و این پرونده را پیگیری و نتایج آن به محضر ملت عظیم الشان و همه آزادگان سراسر جهان گزارش نمایند.
وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ (و آنها که ستم کردند به زودی خواهند دانست که بازگشتشان به کجاست!)

۱۳. آری دیگر از دست فرانسوی ها در قبال پیشروی های جمهوری اسلامی کاری برنمی آید، کاریکاتور کشیدن و تمسخر مشمئز کننده کشوری که منطقه غرب آسیا را تا حد زیادی از زیر نفوذ و سیطره آنان خارج کرده است؛ فرانسوی ها هنوز ملتفت نگشته اند که قرن ۲۱ با قرن قبل از آن برای اروپایی ها از زمین تا آسمان تفاوت دارد.

۱۴. نشریه شارلی ابدو در پی اقدام سخیف خود مبنی بر راه اندازی یک مسابقه بین المللی برای رسم کاریکاتور از مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران، ویژه نامه مورخ ۱۴ دیماه ۱۴۰۱ خود را با تصاویری به شدت موهن همراه با الفاظ و عباراتی زشت و توهین آمیز به این امر اختصاص داده و این اقدام نشریه شارلی ابدو طبق اصول و موازین حقوق بین الملل نه تنها به هیچ وجه با اصل آزادی بیان قابل توجیه نیست بلکه هتک حرمت شخصیتها و ملتها و راه اندازی کارزار ناسزاگویی، دروغ پراکنی و نفرت افکنی مصداق بارز نقض حقوق بشر می‌باشد.

إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ

مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم 

غرب با علم به جایگاه ولایت فقیه گستاخی می کند

تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق در محکومیت اهانت نشریه شارلی ابدو بیانیه ای به این شرح منتشر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
تَبَّتْ يَدا أَبي لَهَبٍ وَ تَبَّ (مسد: ۱)
در طول تاریخ اسلام به ویژه دوران غیبت حضرت امام عصر عجّل الله تعالی فرجه الشریف، روحانیت و مرجعیت والامقام شیعه همواره بزرگترین حامی اسلام و یاور مستضعفان و آزادی خواهان در برابر مستکبران و زورگویان زمان بوده اند و در هدایت و پرچمداری این راه نورانی، بدترین تهمت ها و اهانت ها را شنیده اند و تحت محرومیت‌ها، شکنجه‌ها و زجرهای فراوان هزاران شهید تقدیم اسلام کرده اند و با این وجود خللی در اراده راسخ و آهنین آنها وارد نشده است و همواره مانند سدی پولادین در برابر توطئه ها و نقشه های شوم و اقدامات دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین ایستاده و آنها را نقش برآب و خنثی کرده اند.

دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی با درک نقش و اهمیت جایگاه مرجعیت شیعه به ویژه جایگاه و نقش زعیم عالیقدر شیعیان و ولی امر مسلمین جهان و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در هدایت گری و رهبری ملت‌های مسلمان همواره با حقد و کینه شدید نسبت به آن مقام والا دشمنی ورزیده اند و هر از چند گاهی با اقدامات شیطانی، پلید و زشت، ماهیت کثیف خود را به منظور تضعیف جایگاه ولایت فقیه به نمایش می‌گذارند.

برای چندمین بار دولت مزدور و حلقه به گوش فرانسه و نوکر آمریکای جنایتکار که دستشان تا مرفق به خون میلیون‌ها انسان، آلوده است بعد از اینکه در جریان ایجاد فتنه و اغتشاشات در ایران اسلامی شکست سنگینی خوردند از طریق نشریه بدنام و هتاک آن کشور با وقاحت و بی شرمی تمام با انتشار کاریکاتورهای بی شرمانه و هتاکانه به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مرجع تقلید شیعیان و ولی امر مسلمین اهانت و جسارت نموده اند.

تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام ضمن عرض تسلیت به محضر امام زمان عجّل الله تعالی فرجه الشریف و مراجع عظام تقلید(زیدَ عِزُّهُم) همانند مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی و تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان، اهانت به ساحت مرجعیت شیعیان و رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله امام خامنه ای را به شدت محکوم نموده و از مسئولین محترم، خاصه دولت انقلابی، وزارت امور خارجه و دستگاه قضایی مصرانه می‌خواهد که پاسخ قاطع و محکمی به این بی حرمتی ها بدهند و در مراودات و ارتباطات خصوصاً ارتباطات تجاری با دولت شیطانی فرانسه تجدید نظر نمایند.
يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ الله بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ. (صف ۸)
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ – قم المقدسه
روابط عمومي تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمي تبلیغي امام جعفر صادق عليه‌السلام

مراجع، علما و مراکز حوزوی اهانت به ولی فقیه را محکوم کردند

خشم دوستداران انقلاب برانگیخته شد

متن بیانیه جامعه المصطفی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»(صف-۸)

اقدام سخیف و کینه‌توزانه نشریه هتاک شارلی ابدو در راه‌اندازی مسابقه و نشر کاریکاتورهای موهن، خشم و انزجار همه دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان را برانگیخته‌ است.

قطعا هر انسان آزاده‌ای، هتک حرمت و اهانت به شخصیت‌های دینی و نفرت پراکنی نسبت به اعتقادات و مقدسات دیگر انسان‌ها را مغایر با تمام اصول انسانی و حقوق بشری دانسته و استفاده گزینشی و ریاکارانه از آزادی بیان برای گسترش نفرت و ستیزه‌جویی را به شدت محکوم می‌کند.

این اقدامات موهن، نشان می‌دهد دشمنان انقلاب اسلامی تا چه میزان از شکست‌های پی‌درپی خود در برابر اراده استوار ملت ایران تحت رهبری امام خامنه‌ای مدظله العالی به تنگ آمده‌اند و با اجرای عملیات جنگ روانی و رسانه‌ای در سخیف‌ترین و وقیحانه‌ترین شکل آن، تلاش می‌کنند به خیال خود از ملت قهرمان ایران و دوستداران انقلاب اسلامی انتقام بگیرند.

ملت بصیر ایران، که در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی، وفادارانه در خط ولایت ایستادگی کردند و هوشمندانه طراحی‌های دشمن را خنثی نمودند، قطعا در برابر این شیطنت‌های وقیحانه نیز ساکت نخواهند ماند و در این میان مسئولیت دولت فرانسه، که با سوءاستفاده مجرمانه از مفاهیمی همچون آزادی بیان و حقوق بشر، بستر توهین به ارزش‌ها و جریحه دار کردن احساسات یک امت را فراهم می‌آورد، بیش از همگان است.

جمهوری اسلامی ایران همواره نشان داده علاقمند به تعامل، گفت‌وگو و احترام به دیگر ملت‌ها و کشورهاست و دشمنان آن نیز بارها نشان داده‌اند برای نیل به اهداف خود، از هیچ نیرنگ، جنگ روانی و توطئه‌ای چشم پوشی نمی‌نمایند. آنچه امروز شاهد آن هستیم، شاید در ظاهر شیطنت نشریه‌ای مستقل به نظر آید، ولی کدام انسان آگاهی است که نداند این رسانه‌ها عروسک‌های خیمه شب بازی دستگاه تبلیغاتی نظام سلطه و بخشی از اختاپوس جنگ ترکیبی جبهه استکبار بر ضد ملت ها هستند.

جامعةالمصطفی العالمیه، که اصل احترام به همه ادیان، مذاهب، نژادها و ملیت‌ها را سرلوحه فعالیت‌های علمی و آموزشی خود قرار داده است، این اقدام موهن را قویا محکوم نموده، اعلام می‌دارد توهین به مقدسات و شخصیت‌های دینی و انقلابی ملت‌ها به دست ایادی وابسته به دولت‌های مستکبر و شیطانی، قطعاً بی‌پاسخ نخواهد ماند.

مراجع، علما و مراکز حوزوی اهانت به ولی فقیه را محکوم کردند

بی حرمتی ها در راستای جنگ ترکیبی است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای اهانت نشریه شارلی ابدو را محکوم کرد.

سلسله اقدامات زنجیره‌ای وهن‌آمیز و اصرار چندین باره نشریات و روزنامه‌های غربی برای اهانت به ساحت مقدسات اسلام، پیامبر اعظم (صلی‌الله‌ علیه‌ و‌  آله‌و‌ سلم)، مرجعیت و بزرگان دینی، به رویکردی تحریک‌آمیز و زشت علیه دیگر ادیان الهی - آسمانی و مقدسات برای ضربه زدن به باورها و ارزش‌های دینی و اعتقادی و انحراف افکار عمومی از معارف حقه مکتب نورانی اسلام بدل شده و نشان از سقوط شدید فکری، اعتقادی و انحطاط اخلاقی آنان دارد.

اقدامات حقارت‌آمیز عمدی دوره‌ای برخی روزنامه‌ها و نشریات زنجیره‌ای غرب در نسبت دادن اقدامات مجرمانه و پلید گروه‌های تکفیری، تروریستی، وهابی و سلفی این فرزندان نامشروع آمریکا، فرانسه و دیگر کشورهای غربی و دست ساخته استکبار جهانی به اسلام و پیامبر اکرم، تلاشی مذبوحانه برای گمراه کردن افکار عمومی جهانی و بزرگترین ظلم به ساحت سید و سرور بشریت، حضرت رسول (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم) و مقدسات و مرجعیت این پناهگاه و ملجاء مستضعفان جهان است.

جهان، این روزها از یک سو شاهد هنجارشکنی و بی‌حرمتی فلسطین اشغالی و تعرض به ساحت مسجدالاقصی اولین قبلهٔ مسلمین است و از سویی دیگر شاهد هتک حرمت حریم اسلام و مرجعیت عالی مذهبی و سیاسی توسط یک نشریه رسوا و مبتذل فرانسوی است. در پی اقدام موهن نشریهٔ فرانسوی در توهین به مرجعیت، مقدسات و ارزش‌های دینی و ملی، قلب میلیون‌ها مسلمان جریحه‌دار شده و احساسات پاک آنان به غلیان در آمده و موجبات بروز نفرت و انزجار و خشم انقلابی مسلمین جهان از این اقدام نفرت آمیز شده است. بی‌تردید این حرکات شنیع،  طراحی شده اتاق‌های فکر غربی، در راستای جنگ ترکیبی - شناختی و رسانه‌ای علیه مسلمان است.

فرانسه که به دروغ خود را مهد تمدن و آزادی و مدافع حقوق بشر، کودکان و زنان معرفی می‌کند، سوابق ننگین و شرم‌آوری از نقض حقوق بشر در کارنامه خود دارد. هنوز هزاران جمجمه شهدای انقلاب الجزایر از زنان و مردان کودکان بیگناه مسلمان الجزایری که به دست اشغالگران فرانسوی به شهادت رسیده‌اند، در موزه مردم شناسی پاریس نگهداری می‌شود.

ملت مسلمان ایران، ضمن اعلام انزجار و خشم شدید از اینگونه اقدامات نفرت‌آمیز، دولت فرانسه را مسئول عواقب این اهانت بی‌شرمانه علیه مقدسات مسلمانان جهان می‌داند.

مراجع، علما و مراکز حوزوی اهانت به ولی فقیه را محکوم کردند

انحطاط جبهه باطل نزدیک است

سازمان بسیج طلاب طی بیانیه ای انزجار خود از نشریه شارلی ابدو را اعلام و حرکت قبیحانه آنها را محکوم کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

اهانت وقیحانه استکبار جهانی که به واسطه نشریه مزدور فرانسوی به ساحت ولی امر مسلمین جهان و نائب الامام المنتظر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)-که قطعاً و یقیناً این اهانت علتی جز استیصال استکبار جهانی در مقابل رهبری و زعامت داهیانه این فقیه خردمند، آگاه و مقتدر در جبهه حق تحت عنایت خاصه حضرت بقیة الله اعظم (ارواحنا فدا) ندارد- خشم همه حق طلبان و آزادی خواهان جهان و در رأس آن ها مردم ولایتمدار ایران اسلامی را برانگیخته است.

به آنان میگوییم طبق وعده الهی؛"يرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ" این اهانت وقیحانه شما به ساحت ولی امر مسلمین، نتیجه عکس خواهد داد و بدانید شکی در این نیست که انحطاط جبهه باطل به سرکردگی مستکبران نزدیک است و این مسأله از رفتار پست و مذبوحانه و موهن جریان استکبار به خوبی قابل مشاهده است.

اکنون در این برهه ی حساس که لحظه به لحظه به انحطاط هیمنه پوشالی جریان استکبار در منطقه و جهان نزدیک تر می شویم، لازم است در پاسخ به لجن پراکنی به ساحت مرجعیت و امامت؛

۱- امت اسلامی به ویژه علماء و شخصیت های تأثیرگذار دینی و سیاسی، در جغرافیای گسترده اسلام قیام کرده و پاسخی قاطع و پشیمان کننده به این اقدام دهند.

۲-مسئولین مربوطه در رأس آنها دستگاه دیپلماسی، پاسخی قاطع و عاجل در نظر گرفته و هیچ گونه مماشاتی را در این خصوص در نظر نگیرند.

۳-برادران مجاهد و مبارز ما در سرتا سر جبهه مقاومت در پاسخ به این هتک حرمت، پاسخی را در نظر داشته باشند تا هر چه زود تر شاهد وعده الهی باشیم که "...ان الارض یرثها عبادی الصالحون"

و در نهایت این مصیبت وارده را با قلبی اندوهگین به محضر قطب عالم امکان، حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تسلیت عرض می نماییم.

انا من المجرمین منتقمون

و السلام علی من اتبع الهدی

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم

گفتنی است به منظور دفاع از کیان اسلام و ارزش‌های الهی، مرجعیت و به ویژه مقام منیع ولایت، در پاسخ به اهانت نشریه هتاک فرانسوی و با توجه به آزردگی خاطر شدید آزادگان جهان، مطالبه و خیزش امت اسلامی و مردم شریف قم و بر اساس مصوبه و فراخوان جامعه مدرسین، شورای عالی حوزه‌های علمیه و مشارکت نهادهای عالی حوزه‌ای و تشکل های مردمی و سایر مراکز فرهنگیِ ملی، بین‌المللی و مردم نهاد، تجمع پرشور مردمی، ایمانی و انقلابی فردا یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ساعت ۱۰صبح در صحن آستانه‌ مقدسه‌ حضرت فاطمه معصومه(س)، برگزار می شود.

لازم به ذکر است که بدین منظور دروس حوزه‌های علمیه از ساعت 10 صبح فردا تعطیل خواهد بود.

ارسال نظرات