۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۷۲۷۲۴۵
مدیر ستاد اقامه نماز لرستان تأکید کرد؛

ضرورت اقامه نماز در ادارات

ضرورت اقامه نماز در ادارات
حجت الاسلام چراغی بر ضرورت اقامه نماز در ادارات تأکید کرد و گفت: مدیران باید عمل کننده و حاضر در صف نماز باشند تا به همکاران نیز تسری یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، ظهر امروز در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی و بررسی بندهای تفاهم نامه نمازی که در محل دفتر ستاد اقامه نماز استان برگزار شد، گفت: برگزاری مستمر شورای اقامه نماز در طول سال امری ضروری است و مدیران در این زمینه باید اهتمام ویژه داشته باشند.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با بیان  اینکه مدیران ابتدا باید عمل‌کننده و حاضر در صف نماز باشند تا به همکاران نیز تسری یابد، افزود: مسئولیت پذیری، مسئولیت گرایی، وجدان کاری، بهره وری بالا در کار و… زمانی اتفاق می‌افتد که نسبت به سلامت معنوی هوشیارانه و آگاهانه عمل کنیم.

وی عنوان کرد: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور و دستورالعمل اجرایی شوراهای اقامه نماز که مشتمل بر ماموریت های فرهنگی و آموزشی دستگاه های استانی در زمینه اقامه نماز است.

حجت الاسلام چراغی از برگزاری دوره های تخصصی ویژه مدیران خبر داد و عنوان داشت: تبیین دوره های تخصصی برای مدیران کل و کارکنان به عنوان اسناد بالادستی، محور برنامه‌ها و فعالیت‌های اقامه نماز در همه سطوح اعم از دستگاه‌های اجرایی مرکز و واحدهای استانی به ویژه دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی در مساجد در دستور کار قرار گرفته است.

وی بر ضرورت هم‌افزایی در مورد ارائه محتواهای نمازی از طریق انتشار کتب و محتواهای آموزشی اظهارکرد: این اقدام ظرفیتی برای انتقال مفاهیم مربوط به نماز، احکام و یا اهمیت آن را به افراد جامعه است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات