۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۷۲۶۷۷۳
دبیر ستاد اقامه نماز استان لرستان خبر داد؛

یکم بهمن؛ اعلام نتایج جشنواره استانی «نماز فجر تا فجر»

یکم بهمن؛ اعلام نتایج جشنواره استانی «نماز فجر تا فجر»
حجت الاسلام چراغی با اشاره به مرحله استانی جشنواره استانی «نماز فجر تا فجر»، گفت: بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و نتایج یک بهمن ماه اعلام خواهند شد.

حجت الاسلام محمد جواد چراغی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، به برگزاری  مرحله استانی جشنواره «نماز فجر تا فجر» اشاره کرد و بیان داشت: این جشنواره در چهار محور علمی و پژوهشی، فرهنگی و هنری، ادبی و شعر، سرگرمی و آموزشی برگزار شده است.

دبیر ستاد اقامه نماز استان لرستان افزود: بخش علمی و پژوهشی این جشنواره شامل تألیف، مقالات، رساله دکتری و پایان‌نامه‌های دانشگاهی و حوزوی و بخش فرهنگی و هنری در قالب‌های کلیپ، پادکست، موشن‌گرافیک، پویانمایی، نقاشی، خوشنویسی، طرح‌های گرافیکی، عکس و استوری در شبکه‌های اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: بخش ادبی و شعر جشنواره نماز «فجر تا فجر» در لرستان در قالب‌های داستان، قصه، نمایشنامه‌نویسی و فیلم‌نامه‌نویسی و بخش سرگرمی و آموزشی این جشنواره در قالب بازی و ابزارهای کمک آموزشی دستی و دیجیتالی رایانه‌ای و تلفن همراه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام چراغی با اشاره به اینکه بیش از 500 اثر از هنرمندان لرستانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، افزود: آخرین مهلت شرکت در جشنواره نماز«فجر تا فجر» تا ۲۰ آذرماه سال‌‌جاری بود و نتایج این جشنواره یک بهمن‌ماه سال‌جاری اعلام می شود.

وی با بیان اینکه آثار برگزیده استانی به دبیرخانه جشنواره در ستاد اقامه نماز کشور ارسال می‌شوند، گفت: نتایج مرحله کشوری این جشنواره نیز ۱۲ بهمن‌ماه امسال اعلام خواهد شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
تابنده
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
سلام قرارشد نتایج جشنواره نمازفجرتافجریکم بهمن اعلام بشه.اما هنوزخبری نیست.چرا؟؟؟؟
1
0