۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۷۲۷۴۰۹

همایش فاطمی ویژه اساتید و دانش آموختگان مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار شد

همایش فاطمی ویژه اساتید و دانش آموختگان مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار شد
همایش فاطمی ویژه اساتید، دانش آموختگان و کارمندان مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) به همراه خانواده هایشان با حضور آیت الله فاضل لنکرانی برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، همایش فاطمی ویژه اساتید، دانش آموختگان و کارمندان مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) به همراه خانواده هایشان با حضور آیت الله فاضل لنکرانی در سالن اجتماعات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام رهنما معاون آموزشی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در ابتدای این همایش گفت: هدف از تحصیل طلاب در این مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) تربیت فقهایی برجسته و اسلام شناس است که موجب برکات زیادی هستند و در نشر معارف دینی نقش بسزایی دارند.

معاون آموزشی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) ادامه داد: این مرکز با تأییدات و راهنمایی های آیت الله فاضل لنکرانی به راه پر برکت خود ادامه می دهد و این مرکز به مجتمع عالی ارتقا پیدا کرده است و این کار جز به سختی و تلاش جهادگونه و عزم راسخ اساتید و دانش آموختگان این مرکز محقق نشده است.

وی گفت: هدف از برگزاری این همایش تجلیل از مقام و جایگاه خانواده های طلاب مشغول به تحصیل در این مرکز است چرا که این مرکز همواره تقدیر و سپاس از همسران و خانواده های طلاب را وظیفه خود می داند و امیدواریم که این مجموعه عظیم که با خلوص نیت مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی (ره) و بر اساس تقوا بنا نهاده شده است همواره بدرخشد و در راه ترویج معارف دینی موفق تر از قبل باشد.

ارسال نظرات