۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۷۲۷۴۵۷
امام جمعه سلسله:

تعلیم و تربیت رسالت مهم آموزش و پرورش است

تعلیم و تربیت رسالت مهم آموزش و پرورش است
حجت الاسلام امیدی بر ضرورت توجه به مسائل تربیتی در کنار امر تعلیم تأکید کرد و گفت: در کنار مسائل تعلیم باید در امر تربیت و آگاهی بخشی بین دانش آموزان ایفای نقش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مراد امیدی، ظهر امروز، در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سلسله، به اهمیت نقش آموزش و پرورش در تربیت نسل امروز اشاره کرد و گفت: با تربیت نسلی انقلابی، بصیر و آگاه باید آنان را در برابر توطئه های دشمن آگاه ساخت.

امام جمعه شهرستان سلسله با اشاره به اینکه امروز دشمن نسل جوان و نوجوان را هدف قرار داده است، افزود: راه مقابله با توطئه های دشمن بصیرت افزایی و تربیت نسلی انقلابی است.

وی با تأکید بر رورت توجه به دو مؤلفه تعلیم و تربیت در کنار هم اظهار کرد:  آموزش و پرورش در تربیت نسل امروز به عنوان آینده سازان این مملکت باید ایفای نقش کند.

حجت الاسلام امیدی در ادامه با اشاره به اینکه زیربنای همه آیات قرآن «علیکم، انفسکم» یا همان خود مراقبتی است، عنوان کرد: اگر هر انسانی در وهله اول از اخلاق و رفتارهای خود مراقبت نماید بسیاری از مشکلات جامعه خود بخود رفع می شود.

وی بیان داشت: نگهداری از فضاهای آموزشی سخت تر از ساخت یک فضای آموزشی است به همین دلیل حفظ آنها برای نسل های آینده کشور ضروری است.

حجت الاسلام امیدی گفت: مدیران مدارس باید نهایت تلاش خود را بکار گیرند تا ضمن مدیریتی شایسته در هنگام تحویل و تحول، مدارسی سالم و مرتب و تمیز را به مدیران بعدی تحویل دهند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات