۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۷۲۷۴۸۶
معاون پژوهش حوزه های علمیه:

آموزش پژوهش محور موجب رونق و شکوفایی علمی مدارس علمیه خواهد شد

آموزش پژوهش محور موجب رونق و شکوفایی علمی مدارس علمیه خواهد شد
حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی به اهمیت تحقیق و پژوهش در حوزه اشاره کرد و گفت: توجه به تحقیق و پژوهش در مدارس باید جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، ،حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی، شب گذشته در گردهمایی معاونان پژوهش مدارس علمیه منطقه ۲ کشوری در خرم آباد گفت: آموزش در حوزه در نهایت باید به پژوهش و تحقیقات کاربردی و تبلیغی منجر شود .

معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور با تاکید براینکه توجه به تحقیق و پژوهش در مدارس باید جدی گرفته شود، افزود: اساتید در راستای نهادینه کردن فرهنگ پژوهش در بین طلاب تلاش کنند.

وی عنوان کرد: آموزش پژوهش محور موجب رونق و شکوفایی علمی مدارس علمیه خواهد شد و پژوهش مکمل آموزش است و باید به صورت ویژه و جدی در مدارس علمیه فرهنگ سازی شود.

حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی تاکید کرد: حمایت مدارس از فعالیت های پژوهشی در دستور قرار بگیرد و پژوهش در حوزه های علمیه به سمت نیازهای جامعه پیش برود.

معاون پژوهش حوزه های علمیه با تاکید بر اینکه اساتید و طلاب به دانش پژوهشی روز مجهز شوند، گفت: ایجاد سامانه های پژوهشی در مدارس علمیه برای پیشبرد فعالیت های پژوهشی ضروری است و کارگاه های پژوهشی برگزار شود./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات