۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۷۲۷۵۴۴

بیانیه مرکز مقاومت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی در محکومیت نشریه شارلی ابدو

بیانیه مرکز مقاومت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی در محکومیت نشریه شارلی ابدو
مرکز مقاومت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی پیرامون جسارت جریده فرانسوی شارلی ابدو به مقام ولایت و مرجعیت بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، مرکز مقاومت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی پیرامون جسارت جریده فرانسوی شارلی ابدو به مقام ولایت و مرجعیت در بیانیه ای اقدام این نشریه را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ سوره مبارکه صف؛ آیه شریفه 8.

من به تمام دنیا با قاطعیت اعلام می‌کنم که اگر جهانخواران بخواهند در مقابلِ دین ما بایستند، ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد و تا نابودی تمام آنان، از پای نخواهیم نشست.» امام خمینی(رضوان الله علیه) 6/5/1366

بار دیگر ایادی حقیر استکبار و دنیای کفر در عملی سخیف و وقیح، اوج درماندگی خود در برابر اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله و سلم)، داعیه دار مظلوم آن، نظام مقدس جمهوری اسلامی و پرچمدار مقتدرش، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را به اثبات رساندند و به خیال خام خود خاک بر چهره خورشید پاشیدند!

از کاغذپاره ای که چند سال قبل با جسارت به شخص اول عالم وحدانیت و انسانیت، حضرت ختمی مرتبت مولینا محمد بن عبدالله (صلی الله علیه و آله و سلم) ، خبث باطن خود و نجاست خوارانش را عیان نمود چه انتظاری هست که با عملی مشابه نسبت به سلاله پاک آن وجود رحمه للعالمین و ادامه دهنده راه پر فروغ حضرتش، برای چندمین بار، ماهیت آزادی بیان و فکر و عقیده غربی و معیارهای دوگانه آن را به رخ نکشاند؟!

در کشوری که انتقاد و صرفا انتقاد پیرامون موضوع تحریف شده هلوکاست، پیرمرد پژوهشگر هشتاد ساله ای بنام مرحوم روژه گارودی را به دادگاه و محکومیت قضایی می کشاند و او را قربانی دیکتاتوری نوین و مکارانه ی کراواتی ها می کند و مدعیان حقوق بشر نیز در این باره خود را به خواب می زنند و در مقابل، محبوب و ملجأ بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان و شخص مورد احترام میلیون ها غیر مسلمان آزاده جهان، مورد تمسخر و هجو قرار می گیرد، باید که احیاگر آن مکتب نجاتبخش بشری هم در زمانه ای که کوس رسوایی  به اصطلاح مکاتب نوین فکری، در عالم زده شده است و صدای شکستن استخوان های آخرین آن یعنی لیبرال دموکراسی هم به گوش می رسد، مورد غضب و خشم این شیاطین قرار گیرد که فرمود:  وَإِذَا خَلَوْا عَضُّوا عَلَيْكُمُ الْأَنَامِلَ مِنَ الْغَيْظِ ۚ قُلْ مُوتُوا بِغَيْظِكُمْ ۗ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ. سوره مبارکه آل عمران؛ آیه شریفه 119.

آیا عصبانی نباشند از نظامی که با برنامه ریزی های دقیق استکبار از جنگ اقتصادی بی رحمانه تا جنگ روانی و رسانه ای همه جانبه و صرف هزاران میلیارد دلار بی پشتوانه(!)، بایستی تا به حال چندین بار ساقط شده باشد و جان و مال و ناموس مردم شریف آن، چونان زمان پهلویِ نوکر و خائن، بازیچه غارتگران اتوکشیده آمریکا، اسرائیل، انگلیس و... باشد، اما به رهبری مردی از تبار محمد و علی (صلی الله علیهما و آلهما) و استقامت شگفت انگیز امتی برتر از مردم عصر رسول الله و امیرالمومنین (علیهما الصلوة والسلام) از گردنه های سخت و مردافکن عبور کرده و وقایع چند ماهه اخیر، نیز حرکتی مذبوحانه در مقابل همین پیشروی غرورآفرین بود؟!

مگر قرار نبود تحریم ها مردم را فلج و آنان را در مقابل نظام و رهبر قرار دهد و انقلاب را ساقط کند؟! مگر قرار نبود جمهوری اسلامی چهل سالگی خود را نبیند و در همان سال، درندگان رانده شده از سفره پرنعمت این خاکِ پر گهر، کریسمس را در تهران جشن بگیرند؟!

مگر قرار نبود با هزینه هفت هزار میلیاردی، داعش -این ولیده آمریکا- جبهه مقاومت اسلامی به رهبری ایران را در هم بکوبد و ذبح ابناء و استحیاء نساء مسلمین را لحظه به لحظه به سراسر دنیا مخابره کند تا دیگر هیچ آزاده ای در هیچ نقطه ای از جهان، فکر عرض اندام در مقابل فرعون های زمان را در سر نپروراند؟!

و مگر قرار نبود در پاییز 1401 با خشونتی عیان، -به آتش کشیدن نیروی مظلوم انتظامی، با هتک حرمت بانوان فرزند در آغوش، سلاخی بسیجیان مظلوم و ...-  و البته با بهره گیری از خودی های مرعوب، منفعل یا منفعت طلب، در شب یلدا دیگر خبری از جمهوری اسلامی نباشد؟!

خدا را عاجزانه شکر می کنیم بر وجود بی بدیل رهبر بصیر، خبیر و حکیم انقلاب اسلامی و مردم صبور، آگاه و مقاوم ایران اسلامی و از مسئولین خدوم و انقلابی در سه قوه مصرانه مطالبه می کنیم با تمام توان از تصویب قوانین و اعمال ابزارهای حقوقی گرفته تا استفاده از اهرم های موثری که در دست دولت مردمی هست، از مقام منیع ولایت و مرجعیت دفاع و پاسخ در خور و پشیمان کننده ای را به این روسیاهان همیشه تاریخ بدهند تا عملا ثبات قدم خود در مسیر امامت و شایستگی برای حضور در حکومت جهانی مهدوی را به محضر مولای مان حضرت صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تقدیم نموده و عرضه بداریم:

يَا أَيُّهَا الْعَزِيزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْكَيْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَيْنَا.سوره مبارکه یوسف؛ آیه شریفه 88

که افرادی که در یاری جناب مسلم، دچار خطای محاسباتی شدند برای همیشه ی تاریخ، پشیمان شدگان و شرمگینان امام زمان خود شدند؛ که این چنین مباد ان شاء الله تعالی.

 

 

ارسال نظرات