۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۷۲۷۷۹۲
سردار قاآنی در محل شهادت حاج قاسم و ابومهدی:

انتقام از دشمنان شروع شده است؛ در خانه هایتان هم آرامش ندارید

انتقام از دشمنان شروع شده است؛ در خانه هایتان هم آرامش ندارید
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با حضور در محل شهادت فرماندهان پیروزی، گفت: انتقام از جنایتکاران از لحظه اول آغاز شده و به نقطه پایانی نیز خواهد رسید.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار اسماعیل قاآنی در سفر به بغداد در محل شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران آنها در مسیر فرودگاه بین المللی بغداد توسط تروریست‌های آمریکایی حاضر شد.

سردار قاآنی همچنین به منظور تسلیت، در مراسم یادبود درگذشت همسر آیت الله شهید سید محمد باقر حکیم حضور یافت.

سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از این در سومین سالروز شهادت فرماندهان پیروزی با بیان اینکه شهید سلیمانی پرچم مقاومت را از میان آیات قرآن بلند کرد، اظهار داشت: امروز ادامه راه حاج قاسم و حرکت در مسیر حاج قاسم، انتقام خون حاج قاسم است؛ انتقام از جنایتکاران از لحظه اول آغاز شده و به نقطه پایانی نیز خواهد رسید. به دشمن می‌گوئیم که شکست شما و انتقام از آمریکا شروع شده و شما درون خانه‌های خودتان هم دیگر آرامش ندارید.

سردار قاآنی افزود: سردار سلیمانی سالار شهیدان جبهه مقاومت است. علمدار محور مقاومت پرچم مقاومت را دوباره از میان آیات قرآن بلند و مسلمانان را به مقاومت دعوت کرده است.

لازم به ذکر است که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قهرمان مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا و نیز ابومهدی المهندس در بامداد روز ۱۳ دی ۱۳۹۸ و با دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا در فرودگاه بغداد هدف حمله ارتش تروریستی ایالات متحده قرار گرفتند و به همراه جمعی از همراهان خود به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات