۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۷۲۷۸۴۵

رقابت ۴۰۰ فاضل حوزوی در انتخابات نهمین دوره مجمع نمایندگان طلاب

رقابت ۴۰۰ فاضل حوزوی در انتخابات نهمین دوره مجمع نمایندگان طلاب
انتخابات نهمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در حال برگزاری است و ۴۰۰ فاضل حوزوی در این انتخابات به رقابت می پردازند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، انتخابات نهمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در حال برگزاری است و در این دوره ۴۰۰ فاضل حوزوی به رقابت می پردازند.

قریب به ۴۰۰ نفر از فضلا و اساتید حوزه علمیه قم برای ۱۴۷ حوزه انتخابیه کاندیدا شده اند و طلاب و فضلا می توانند به منتخبین خود رأی دهند.

صندوق های اخذ رأی جهت جلوگیری از ازدحام و سردرگرمی رأی دهندگان بر اساس استان ها دسته بندی و صف بندی شده و هر استان نیز در یک قسمت خاص از سالن اجتماعات فیضیه جانمایی و ساماندهی شده است.

فرایند رأی گیری از ساعت ۸ صبح امروز ۲۸ دی ماه در مدرسه فیضیه قم آغاز شده و تا ۱۸ ادامه خواهد داشت.

همچنین ادامه این انتخابات در روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه نیز در محل مسجد حضرت زینب (س) پردیسان از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۸ برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال، رئیس ستاد برگزاری انتخابات نهمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم نیز در حاشیه این انتخابات طی گفت و گویی گفت: به لطف خدا و توجهات حضرت ولی عصر (عج) در حال برگزاری نهمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب هستیم و طلاب حائز شرایط می توانند به منتخبین خود رأی دهند.

وی اظهار داشت: بیش از ۵۰۰ نفر از فضلا و اساتید برای نمایندگی طلاب کاندیدا شده اند که حدود ۴۰۰ نفر از آنان تأیید شده و این مسئله به معنای رد صلاحیت دیگران نیست؛ بلکه بسیاری از این بزرگواران، انصراف داده اند.

رئیس ستاد برگزاری انتخابات نهمین دوره مجمع نمایندگان طلاب افزود: این ۴۰۰ نفر برای ۲۲۱ کرسی نمایندگی در ۱۴۷ حوزه انتخابیه رقابت می نمایند.

 

ارسال نظرات