۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۷۲۷۸۶۳
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی:

مجمع نمایندگان در راستای عمل به وظایف ذاتی خود در حال حرکت رو به جلو است

مجمع نمایندگان در راستای عمل به وظایف ذاتی خود در حال حرکت رو به جلو است
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: مجمع نمایندگان در برابر دشمنان ایستاده و در راستای عمل به وظایف ذاتی خود در حال حرکت رو به جلو می باشد.

حجت الاسلام مهدی اسلامی رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه برگزاری انتخابات نهمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، اظهار داشت: افراد مجمع نمایندگان توسط طلاب حوزه علمیه قم که در این شهر مشغول به تحصیل بوده و ساکن هستند انتخاب می شوند و این افراد در موضوعات مختلف اظهار نظر می‌کنند.

رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: بیش از ۲۰۰ نفر در این مجموعه تلاش کرده و مباحث مربوط به نظام اسلامی و انقلاب را اعم از مباحث فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و مباحث مربوط به مردم، نهادها و مجموعه های مختلف را دنبال می کنند.

وی در ادامه افزود: مهمترین هدفی که مجمع نمایندگان طلاب و حوزه های علمیه دنبال می‌کند این است که راهبری و هدایتگری خود را در انقلاب اسلامی داشته باشند؛ چنانکه یکی از توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی به این حوزه، انقلابی ماندن حوزه است.

حجت الاسلام اسلامی در پایان با اشاره به هجمه های دشمنان علیه انقلاب و ارکان ایران اسلامی ابراز کرد: بحمدالله مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با نشاط کامل در برابر دشمنان ایستاده و در راستای عمل به وظایف ذاتی خود درحال حرکت روبه جلو می باشد.

تعداد بازدید : 6
ارسال نظرات