۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۷۲۷۹۰۰
وحیدی:

دشمن روی از بین رفتن وحدت و همبستگی ما حساب باز کرده است

دشمن روی از بین رفتن وحدت و همبستگی ما حساب باز کرده است
وزیر کشور گفت: دشمن از تفرقه‌ها و جدایی‌ها سوءاستفاده و تلاش می‌کند که یأس و نا امیدی را در کشور رواج دهد، اما ما برعکس دشمن به دنبال یک جامعه پر نشاط و امیدوار هستیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، احمد وحیدی وزیر کشور در دیدار آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه(س) که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه استان قم برای ما بسیار مهم است، گفت: قم مرکز و خاستگاه انقلاب است و اهتمام دولت بر این است که آسیب های اجتماعی در این شهر یا نباشد و یا در کمترین حد خود باشد.

وی با بیان اینکه تأمین امنیت حرم مطهر بانوی کرامت نیز از دغدغه های ما است، گفت: دشمن بعد از ماجرای حرم شاهچراغ برای قم و مشهد هم برنامه داشت که با تلاش های صورت گرفته تا کنون این امنیت تأمین شده است و از این به بعد هم خواهد شد.

وزیر کشور با تأکید بر اینکه ما می خواهیم با یکپارچگی همه اقوام و گروه ها ایران را به جلو ببریم، گفت: دشمن از تفرقه ها و جدایی ها سوء استفاده می کند و تلاش می کند که یأس و نا امیدی را در کشور رواج دهد ولی ما برعکس دشمن به دنبال این هستیم که یک جامعه پر نشاط، امیدوار و رو به جلو را داشته باشیم.

وی با اشاره به سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب که فرمودند گمان نگنید دشمن شکست خورده است، افزود: دشمن روی از بین رفتن وحدت و همبستگی ما حساب باز کرده به ویژه در قم که نبض انقلاب در آن می تپد و ما امیدواریم با نقش آفرینی مراجع و علما بتوانیم به اهداف خود برسیم و دشمن را مأیوس کنیم.

ارسال نظرات