۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۷۲۸۱۱۱

پویش کتابخوانی «شرح قرآنی دعای مکارم الاخلاق صحیفه سجادیه» برگزار می شود

پویش کتابخوانی «شرح قرآنی دعای مکارم الاخلاق صحیفه سجادیه» برگزار می شود
با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی قم و معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌ پویش کتابخوانی از کتاب «شرح قرآنی دعای مکارم الاخلاق صحیفه سجادیه» برگزار می شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، پویش کتابخوانی از کتاب «شرح قرآنی دعای مکارم الاخلاق صحیفه سجادیه» نوشته حجت‌الاسلام محسن قرائتی با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و معاونت تهذیب مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور برگزار می شود.

علاقه مندان جهت دریافت فایل الکترونیکی کتاب و شرکت در مسابقه می توانند به سامانه مسابقات نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است ویدیوی ارسالی در حجم حداکثر ۱۰۰ مگابایت، باید به صورت افقی (با کادر ۱۶:۹) ضبط شود. شرکت کنندگان باید ابتدای ضبط ویدیو نام و نام خانوادگی و سن خود را بیان کنند.

گفتنی است که کتاب «شرح قرآنی دعای مکارم الاخلاق صحیفه سجادیه» درسال 1401 توسط انتشارات مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن منتشر شده است که از جمله مهم‌ترین فصل های این کتاب می‌توان به سیمای دعا در قرآن، حفظ تعادل در ابعاد روح و روان، محاسبه و مراقبه، مراحل و درجات خودسازی، آثار هدایت الهی، استغفار و توبه در قرآن، مغفرت در قرآن، مصادیق نطق به هدایت، آفات توسعه مالی و اقتصادی و عمل به علم اشاره کرد.

مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان این پویش کتابخوانی، روز 7 اسفند ماه 1401 همزمان با میلاد امام سجاد (ع) و روز صحیفه سجادیه با اهدای بیش از 40 میلیون تومان جایزه نقدی و غیرنقدی به 100 نفر برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات