۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۷۲۸۱۸۹
مدیر ستاد فهما خراسان شمالی تأکید کرد؛

لزوم توجه ویژه به حضور پرشور مردم در جشن‌های انقلاب

لزوم توجه ویژه به حضور پرشور مردم در جشن‌های انقلاب
حجت‌الاسلام پاکدامن گفت: باید با رونق مساجد زمینه حضور هر چه بیشتر مردم را در جشن‌های انقلاب فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حبیب‌الله پاکدامن، مدیر ستاد فهما خراسان شمالی، امروز در نشست کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر توجه ویژه به حضور پرشور مردم در جشن‌های انقلاب، اظهار داشت: حضور بیشتر مردم در جشن‌های انقلاب مشتی محکم بر دهان دشمنان است.

وی افزود: با توجه به اینکه در چند ماه اخیر دشمنان با جوسازی و فراخوان‌های بسیار تلاش کردند تا مردم را نسبت به‌نظام اسلامی بدبین کرده و به این طریق بین نظام اسلامی و مردم فاصله بیندازند لازم است با برگزاری برنامه‌های ارزشمند زمینه حضور بیشتر مردم را در جشن‌های انقلاب فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام پاکدامن اضافه کرد: دشمنان تاکنون بیکار ننشسته و از هر فرصتی برای ایجاد گسست و فاصله در بین مردم و نظام اسلامی استفاده می‌کنند آن‌ها در این روزهای فجر پیروزی انقلاب اسلامی تلاش خود را برای تضعیف این نظام دوچندان می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمنان با استفاده از ابزارهای مادی و انواع و اقسام تبلیغات رسانه‌ای خود تلاش می‌کنند تا ذهن مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان ما را منحرف کرده و به این طریق حضور آن‌ها را در جشن‌های انقلاب کاهش دهند.

حجت‌الاسلام پاکدامن تصریح کرد: به‌طور یقین حضور هر چه بیشتر مردم در جشن‌های انقلاب نشان‌دهنده بیعتی دوباره با نظام اسلامی است که این مهم برای دشمنان شکست بزرگی محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا با تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب زمینه حضور هر چه بیشتر مردم را در این جشن‌ها فراهم کرده تا دشمنان نتوانند به اهداف خود برسند.

حجت‌الاسلام پاکدامن افزود: در حقیقت اگر مانتوانیم ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب را در بین مردم تبیین کرده و یا به وعده‌های خود در این زمینه عمل نکنیم مردم به‌نظام اسلامی بی‌اعتماد می‌شوند.

مدیر ستاد فهما خراسان شمالی گفت: بی‌اعتمادی مردم نسبت به‌نظام اسلامی و ارزش‌های آن راه را برای دشمنان بازکرده و آن‌ها از این فرصت برای ضربه زدن به‌نظام اسلامی استفاده می‌کنند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات