۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۷۲۸۳۳۴

انتشار ۵۵ هزار نسخه از کتاب «جهاد تبیین» در یک سال

انتشار ۵۵ هزار نسخه از کتاب «جهاد تبیین» در یک سال
انتشارات انقلاب اسلامی چاپ بیست و دوم کتاب «جهاد تبیین» منتشر کرد؛ با این حساب تاکنون ۵۵ هزار نسخه از این اثر طی یک سال روانه بازار شده است.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، در سالگرد انتشار کتاب «جهاد تبیین»، چاپ بیست و دوم این کتاب با محتوای به روزرسانی شده توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) روانه‌ی بازار نشر شد.

«جهاد تبیین» موضوعی است که در بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند. از منظر ایشان، کار انقلاب از اساس با تبیین، روشنگری، بیان منطقی، مستدل و دور از جنجال بوده و بدون تبیین، قطعاً هیچ فکری و هیچ اندیشه‌ متقنی، توفیق رواج و اعتقاد عمومی را پیدا نخواهد کرد. رهبر معظم انقلاب از این حرکت روشنگرانه با عنوان «جهاد» یاد می‌کنند و «جهاد تبیین» را یک فریضه قطعی و فوری می‌دانند و در این عرصه، هرکسی که می‌تواند باید اقدام کند و سکوت در برابر تحریفات جایز نیست.

کتاب «جهاد تبیین» که توسط حجت الاسلام سعید صلح میرزایی گردآوری و تدوین شده، نخستین‌بار در اواخر دی ماه سال گذشته منتشر شد و در حال حاضر، با انتشار 55 هزار نسخه از این کتاب، چاپ بیست و دوم آن در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

32 صفحه شامل بیانات یک سال اخیر رهبر معظم انقلاب در موضوع «جهاد تبیین» در چاپ جدید به کتاب اضافه شده و چاپ بیست و دوم، در 416 صفحه منتشر شده است. مخاطبان می‌توانند این کتاب را از کتابفروشی‌های سراسر کشور یا از پایگاه اینترنتی انتشارات انقلاب اسلامی به نشانی www.khameneibook.ir تهیه کنند.

ارسال نظرات