۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۷۲۸۴۳۹
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

قرآن عامل اصلی قدرت مسلمانان است

قرآن عامل اصلی قدرت مسلمانان است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: دشمنان می دانند که قرآن عامل اصلی قدرت مسلمین است و از همین رو از این امر به شدت عصبانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: امروز دشمنان می دانند که قرآن عامل اصلی قدرت مسلمین است و از همین رو از این امر به شدت عصبانی هستند و توهین به این کتاب مقدس معلول این امر است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی قرار داریم در این روزها بود که دستان استکبار و انگلیس و آمریکا از کشور کوتاه شد و این ملت به استقلال واقعی خود رسیدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: همین استقلال و اقتدار ایران اسلامی باعث شده است که دشمنان با فرافکنی و توهین و آتش زدن قرآن کریم خشم خود را نشان دهند که این نشان از ضعف و درماندگی آنان دارد.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: در دوازدهم بهمن ماه سال 57 امام راحل به کشور بازگشتند و همین امر زمینه ای برای رهایی کشور از دستان استبداد و خودکامگی شد.

آیت الله علما گفت: امام راحل در زمان تبعید در فرانسه درباره انقلاب اسلامی سخنرانی های بسیار مهمی داشتند که باید امروز این سخنان را برای نسل جوان به خوبی تبیین کنیم تا آنها بهتر به ارزشهای این انقلاب پی ببرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکیدات و سفارشات بسیاری در حوزه فرهنگ دارند زیرا امروز این تبلیغات است که دنیا را اداره می کند، لذا باید با استفاده از این همه سرمایه معنوی اسلام در حوزه روشنگری کارنامه موفقی در جهان داشته باشیم.

وی با اشاره به دهم ماه مبارک رجب و سالروز ولات امام جواد علیه السلام، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه امام جواد در زمان امامت خویش سنی نداشتند ولی در علم و شجاعت سرآمد روزگار خویش بودند./1400/

ارسال نظرات