۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۷۲۸۵۵۵
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

وظیفه مسؤولان پاسخگویی به مطالبات مردم است

وظیفه مسؤولان پاسخگویی به مطالبات مردم است
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری پاسخگویی را وظیفه مسؤولان دانست و گفت: مسؤولان باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌ جمعه بجنورد، امروز، در نشست شورای اداری خراسان شمالی که در سالن شهدای دولت استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار داشت: تکلیف مسؤولان پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مردم است.

وی افزود: مسؤولان باید در تمام اوقات دغدغه خدمت داشته باشند و نباید این مهم فقط مختص ساعات اداری باشد؛ چراکه گاهی اوقات اکتفا به کار در ساعت اداری در برخی موارد کار مردم را پیش نمی‌برد و نیاز به اختصاص زمان بیشتری است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری اضافه کرد: مسؤولان و مدیران باید در مقابل مردم صبر و تحمل داشته باشند و نباید با مردم به‌تندی برخورد کرده یا نگاه تحقیرآمیز داشته باشند.

وی ادامه داد: باید مدیران و مسؤولان بدانند که در میدان جنگ قرار دارند و برای مقابله با این جنگ باید از تمام توان خود استفاده کنند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری با اشاره به اقدامات دشمنان برای تضعیف ایران، تصریح کرد: دشمنان همه ابزارهای مادی و رسانه‌ای خود را بکار بسته‌اند تا ایران را کشوری وابسته و ضعیف قلمداد کنند.

وی خاطرنشان کرد: دلیل اصلی دشمنان برای دشمنی و کینه‌توزی با ایران اسلامی این است که ایران به‌عنوان کشوری مستقل زیر بار حرف زور آن‌ها نمی‌رود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری افزود: در شرایط جنگی که به سر می‌بریم لازم است مسؤولان هوشیار بوده و با انجام دلسوزانه کارهای خود بهانه دست دشمن ندهند.

وی اضافه کرد: هر زمان مسؤولی در پاسخگویی به مردم احساس خستگی و ناامیدی کرد باید به نیت اصلی خود که همانا خدمت به مردم و رضای خداوند است رجوع کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: اگر مسؤولان و مدیران به وظایف خودآگاه بوده و آن را به نحو احسن انجام دهند به‌طور یقین در جنگی که دشمنان راه انداخته‌اند پیروز می‌شویم./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات