۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۷۲۸۳۲۴
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

دهه فجر فرصت احیای آرمان‌ها و باورهای انقلاب است

دهه فجر فرصت احیای آرمان‌ها و باورهای انقلاب است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری گفت: فلسفه برپایی جشن‌های دهه فجر احیای آرمان‌ها و باورهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز، در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی ایام‌الله دهه فجر که در محل حسینیه شهدای دفتر نماینده ولی‌فقیه خراسان شمالی برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر فرصتی برای تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب است.

وی افزود: هرچند که برگزاری جشن‌های دهه فجر و انقلاب اسلامی عملی شایسته است اما باید از این فرصت برای تبیین و تشریح آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری اضافه کرد: با توجه به اغتشاشات اخیر که هدفی جز ضربه زدن به‌نظام اسلامی نداشتند لازم است جشن‌های انقلاب در سال جاری باشکوه و کیفیت هر چه تمام‌تر برگزار شود.

وی ادامه داد: در این جشن‌ها باید دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم به‌ویژه نسل جوان تبیین و تشریح شود تا آن‌ها با آگاهی تمام راه را از بیراهه تشخیص داده و فریب نقشه‌های دشمنان را نخورند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری تصریح کرد: در حقیقت دهه فجر و جشن‌های انقلاب نشان‌دهنده بیعت دوباره مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان با آرمان‌های انقلاب است.

 وی خاطرنشان کرد: اهمیت جشن‌های مربوط به انقلاب اسلامی به این دلیل است که روحیه ایثارگری و فداکاری‌ها و همچنین شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی زنده نگه‌داشته شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری با اشاره به ایام اعتکاف، افزود: اعتکاف فرصت مناسبی برای تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب است و باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی خطاب به مسؤولان و مدیران، گفت: مسؤولان و مدیران هم باید با برپایی هر چه‌بهتر جشن‌های انقلاب اسلامی دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی را برای مردم به‌ویژه مجموعه خود تشریح و تبیین کنند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات