۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰
کد خبر: ۷۲۸۶۳۳
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری اردوی پژوهشی زمستانه ویژه اساتید و طلاب مدارس علمیه لرستان

برگزاری اردوی پژوهشی زمستانه ویژه اساتید و طلاب مدارس علمیه لرستان
حجت الاسلام پنام از برگزاری اردوی پژوهشی زمستانه ویژه اساتید و طلاب مدارس علمیه لرستان خبر داد و گفت: این دوره در نیمه دوم اسفندماه برگزار می شود.

حجت الاسلام کامران پنام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی ویژه طلاب بیان داشت: دو دوره پژوهشی ویژه طلاب حوزه علمیه در نظر گرفته شده است که اسفندماه سال جاری برگزار خواهند شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان پژوهش را پایه و اساس حوزه خواند و افزود: هدف از برگزاری این دوره های آموزشی پژوهشی ارتقای سطح علمی و پژوهشی طلاب و هدایت فعالیت پژوهشی این قشر به سمت نیازهای جامعه است.

وی  با بیان اینکه این دوره پژوهش زمستانه ۸ و ۹ اسفندماه به میزبانی مدرسه علمیه رضویه خرم آباد برگزار می شود، ادامه داد: در این دوره روش های نوین مقاله نویسی و اصول حرفه ای تحقیق و پژوهش ویژه طلاب ارائه می شود.

حجت الاسلام پنام با اشاره به برگزاری اردوی پژوهشی زمستانه ویژه اساتید و طلاب مدارس علمیه لرستان خاطرنشان کرد: این دوره در روزهای 16 و 17 اسفندماه به میزبانی مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد برگزار خواهد شد.

وی ارائه اصول علمی پژوهشی، مقاله نویسی علمی، فناوری پژوهش و روش مطالعه و تحقیق علمی را از سرفصل های مهم دوره های پژوهشی زمستانه عنوان کرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات