۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۷۲۸۷۳۴
به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قم؛

دوره مقدماتی آشنایی با نبرد هوشمند برگزار می‌شود

دوره مقدماتی آشنایی با نبرد هوشمند برگزار می‌شود
دوره مقدماتی آشنایی با نبرد هوشمند در جهت آشنایی و نقش آفرینی در عرصه جهاد تبیین و انقلاب اسلامی و تحقق اهداف و فرامین امامین انقلاب به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، دوره مقدماتی آشنایی با نبرد هوشمند در جهت آشنایی و نقش آفرینی در عرصه جهاد تبیین و انقلاب اسلامی و تحقق اهداف امامین انقلاب  با استفاده از اساتید مجرب به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قم، پنجشنبه وجمعه ۲۰ و ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ با حضور خواهران و برادران، به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

بررسی انواع جنگ ها، بیان تفاوت بین جنگ های مختلف، بررسی انواع تهدیدات، آشنایی با علوم شناختی، آشنایی با جنگ شناختی، تقسیم بندی و طیف بندی مخاطبان نمونه عملیات های شناختی صورت گرفته، بررسی عملیات های پیش برنده در جنگ شناختی از جمله جهاد تبیین و روایت و بیان صحیح و مباحث مربوط به تیم سازی، شبکه سازی، جبهه سازی و جریان سازی از جمله سر فصل های این دوره هستند. 

به شرکت کنندگان در این دوره گواهی شرکت اعطا می گردد و از منتخین جهت شرکت در دوره های تخصصی و معرفی به مراکز تخصصی دعوت به عمل خواهد آمد. علاقه مندان تا ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند از طریق درگاه مجازی ثبت نام در این دوره ثبت نام نمایند.

 

دوره مقدماتی آشنایی با نبرد هوشمند برگزار می‌شود

ارسال نظرات